[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Wszystko o silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 19 lis 2016, 18:07
Auto: Seat toledo 1M
Model: 1.6 16v AUS
Lokalizacja: Zwierzyniec

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: myszazwc »

Sprawdź ciśnienie na cylindrach jak by się podwieszał to raczej wyjdzie a co do cewki to też ostatnio kupiłem nową i nie dawała rady,kupiłem używkę i chodzi tylko jeszcze mnie zastanawia te przebicie
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
T
Turowsky
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 12 mar 2015, 09:15
Auto: Toledo
Model: 1.8 20v AGN
Lokalizacja: Raciąż

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: Turowsky »

Ciśnienie pomierzone ostatnio i wynosi kolejno od pierwszego cylindra: 9,5; 9,5; 9; 10. Niektórzy mówią że mam za niskie.... Ale i tak powinien działać i tak. Już nie mam pomysłów.
Awatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 19 lis 2016, 18:07
Auto: Seat toledo 1M
Model: 1.6 16v AUS
Lokalizacja: Zwierzyniec

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: myszazwc »

Weź czujnik położenia wałka wykręc i zobacz czy nie jest zalepiony
Tak myślę ściągnij pokrywę zaworów odpal i obserwuj może akurat coś będzie widać
10,3 książkowo +/- 0,5
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
T
Turowsky
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 12 mar 2015, 09:15
Auto: Toledo
Model: 1.8 20v AGN
Lokalizacja: Raciąż

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: Turowsky »

myszazwc, kurde to już mnie wysyłali na regenerację góry silnika bo żaden z garów nie trzyma kompresji ech... Możliwe że jest uwalony czujnik a nie pokazuje błędów?
Przynajmniej wiadomo że sterownik jest ok bo na wtyczce do czujnika położenia wałka rozrządu jest napięcie 5V.
Awatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 19 lis 2016, 18:07
Auto: Seat toledo 1M
Model: 1.6 16v AUS
Lokalizacja: Zwierzyniec

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: myszazwc »

ciężki ten twój przypadek,z zapłonem nie ma błędów i innych czujników może faktycznie ta głowica
Jeszcze drąż temat tego przebicia jak wszystko wypróbujesz to już tylko cud będzie potrzebny
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
T
Turowsky
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 12 mar 2015, 09:15
Auto: Toledo
Model: 1.8 20v AGN
Lokalizacja: Raciąż

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: Turowsky »

myszazwc, dziś lub na dniach pobawię się tym czujnikiem położenia wałka bo bez kitu brakuje mi już pomysłów :) będę dalej informować :)

EDIT (25.03)
Witam, dawno mnie tu nie było :) Jest już wszystko jasne co było przyczyną tego całego zamieszania :) Próbowałem sam wyleczyć auto ale nie zawsze można, niestety :D Chochlikiem był podwieszający się zawór... dziwna akcja bo kompresja na 1 garze skakała z przedziału od 6 do 9. No cóż, toledo w warsztacie a wam dzięki za wsparcie Panowie myszazwc, vwir :)
A tak bardzo unikałem kosztów :D

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
myszazwc
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 19 lis 2016, 18:07
Auto: Seat toledo 1M
Model: 1.6 16v AUS
Lokalizacja: Zwierzyniec

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Post autor: myszazwc »

Spoko najważniejsze że będzie dalej cieszył swojego właściciela
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
ODPOWIEDZ