Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

moralez00, no to jak dla mnie będziesz miał owy czujnik halla na 99% do wymiany. Chyba, że coś Ci się na kablach stało - trza zerknąć.
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Lokalizacja: Uzbekistan

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: moralez00 »

To dziś się biorę za czyszczenie kabli i bezpieczników. G40 to czujnik położenia wałka rozrządu jak dobrze wyczytałem w necie?

Wytapane wytaparką z G3
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

Tak.
S
Sowa
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:27
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V + LPG
Lokalizacja: Szczecin

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sowa »

Witam, z toldkiem od początku mam trochę problemów i powoli brakuje mi opcji. Kody uzyskane za pomocą programu Vag - Com.
Uzyskane kody :
00561 – kontrola dodawania mieszanki / krańcowa regulacja składu mieszanki
01247 – zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP N115 / Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym EVAP (N80)
17916 – P1508 Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - upper limit reached)
16486 – P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście A / Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia
16497 - P0113 Czujnik IAT – Temp. niska – obwód wysoki – G42 A / Czujnik temp. powietrza zasysanego IAT - wysokie napięcie

Z autkiem są problemu na zimnym silniku z odpalaniem, czuć że go zalewa bardzo mocno paliwem. Jak się rozgrzeje i przełączy na gaz można powiedzieć, że jest w porządku.
Doczytałem że błąd 17916 może się pokazywać cały czas ze względu na instalacje gazową, prawda?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Próbowałeś skasować błędy i sprawdzić, które wrócą? Trochę dużo tego wszystkiego jak na jeden raz.
S
Sowa
Forumowicz
Posty: 16
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:27
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V + LPG
Lokalizacja: Szczecin

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sowa »

Wczoraj wieczorem skasowałem, zaraz przejadę się autkiem i zobaczymy co z tego wyjdzie
EDIT:
Żaden błąd nie wyskoczył ponownie po kilku km jazdy. Natomiast problemy z autkiem nadal są te samo, dodatkowo zauważyłem że teraz po wciśnięciu sprzęgła obroty jałowe spadają do ok 500 i potem wracają do normy
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Cześć, sprawdzałem dziś błędy (bo świeciła mi kontrolka od airbaga znowu), wyszło tam, że błąd 00588 od zapalnika poduszki kierowcy (n95), więc rozebrałem całość i poskładałem, na razie nie powrócił, nie wiem jak będzie kiedyś. Ale nie o tym chciałem pisać. Pojawił mi się błąd:
00546 - data wiring fault 27-00 - implausible signal
w Immobilizerze. Samochód odpala normalnie, błąd powraca za każdym włączeniem zapłonu. Nie wiem kiedy się pojawił, może dziś coś "zruszyłem". W każdym razie błąd się pojawia, samochód odpala (choć teoretycznie nie powinien). Co z tym fantem zrobić? Nie chcę, żeby się kiedyś okazało, że będę musiał gdzieś pilnie wyjechać, a silnik się nie odezwie.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Możesz zawsze wyłączyć immo w sterowniku silnika. Chyba, że masz już to zrobione ;)
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Ciężko powiedzieć :P W każdym razie silnik odpala normalnie. A i ze sterownika silnika zgłaszany jest błąd 01208 od kiedy kupiłem samochód, jest to nieusuwalny błąd.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

To właśnie błąd od grzebania w sterowniku i niedopasowaniu VINu, immo albo cholera wie czego jeszcze. Istnieje więc szansa, że ktoś modyfikował/wymieniał sterownik, a w takiej sytuacji jest możliwe, że immo off jest już zrobione.
ODPOWIEDZ