Witam, z toldkiem od początku mam trochę problemów i powoli brakuje mi opcji. Kody uzyskane za pomocą programu Vag - Com. Uzyskane kody : 00561 – kontrola dodawania mieszanki / krańcowa regulacja składu mieszanki 01247 – zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP N115 / Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym EVAP (N80) 17916 – P1508 Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - upper limit reached) 16486 – P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście A / Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia 16497 - P0113 Czujnik IAT – Temp. niska – obwód wysoki – G42 A / Czujnik temp. powietrza zasysanego IAT - wysokie napięcie
Z autkiem są problemu na zimnym silniku z odpalaniem, czuć że go zalewa bardzo mocno paliwem. Jak się rozgrzeje i przełączy na gaz można powiedzieć, że jest w porządku. Doczytałem że błąd 17916 może się pokazywać cały czas ze względu na instalacje gazową, prawda?
Wczoraj wieczorem skasowałem, zaraz przejadę się autkiem i zobaczymy co z tego wyjdzie EDIT: Żaden błąd nie wyskoczył ponownie po kilku km jazdy. Natomiast problemy z autkiem nadal są te samo, dodatkowo zauważyłem że teraz po wciśnięciu sprzęgła obroty jałowe spadają do ok 500 i potem wracają do normy
Cześć, sprawdzałem dziś błędy (bo świeciła mi kontrolka od airbaga znowu), wyszło tam, że błąd 00588 od zapalnika poduszki kierowcy (n95), więc rozebrałem całość i poskładałem, na razie nie powrócił, nie wiem jak będzie kiedyś. Ale nie o tym chciałem pisać. Pojawił mi się błąd: 00546 - data wiring fault 27-00 - implausible signal w Immobilizerze. Samochód odpala normalnie, błąd powraca za każdym włączeniem zapłonu. Nie wiem kiedy się pojawił, może dziś coś "zruszyłem". W każdym razie błąd się pojawia, samochód odpala (choć teoretycznie nie powinien). Co z tym fantem zrobić? Nie chcę, żeby się kiedyś okazało, że będę musiał gdzieś pilnie wyjechać, a silnik się nie odezwie.
Ciężko powiedzieć W każdym razie silnik odpala normalnie. A i ze sterownika silnika zgłaszany jest błąd 01208 od kiedy kupiłem samochód, jest to nieusuwalny błąd.
To właśnie błąd od grzebania w sterowniku i niedopasowaniu VINu, immo albo cholera wie czego jeszcze. Istnieje więc szansa, że ktoś modyfikował/wymieniał sterownik, a w takiej sytuacji jest możliwe, że immo off jest już zrobione.