Logi z VAGa i prośba o diagnozę

V
Vendetta
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 20 cze 2009, 12:43
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kielce/Skarżysko-Kamienna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Vendetta »

Witajcie, zrobiłem sobie dziś podpinkę pod kompa i profilkatycznie zlogowałem bloki
10 dynamicznie http://vaglog.pl/log_269593.html
11 statycznie i dynamicznie http://vaglog.pl/log_269592.html
i chyba turbo mi szaleje
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Trochę wartości w kratkę, ale nie ma tragedii. Zrób jeszcze log dynamiczny grupy 003 razem z 008 na 3 i 4 biegu.
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

Witam Panowie, ostatnio miałem wymienianą przepływkę w ASV, autko odzyskało moc. Niby wszystko ok. Z czystej ciekawości podłączyłem się pod kabel i tam ku mojemu w kanale 003zdziwieniu MAF aktualne jest dużo większe od tego żądanego. Czy ktoś wie dlaczego może się tak dziać? Poniżej logi, które udało mi się zrobić. P.S. Wiem, wiem że turbo przeładowuje, nie mam pełnej wersji więc statyczne tylko z bloków mierzonych nie mam możliwość zrobienia ich w BS.



Dynamiczne 011 http://vaglog.com/log_272588.html
008 http://vaglog.com/log_272587.html
003 http://vaglog.com/log_272585.html

statyczne bloki mierzone 003 http://vaglog.com/log_272586.html

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Wartości raczej adekwatne...przecież turbo ci przeładowuje, więc analogicznie w grupie 3 masz większy MAF actual
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

Dzieki wielkie. Czyli oprócz tego, że turbo za dużo dmucha nie ma się czym przejmować?
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Panowie mam problem i zwracam się z prośbą bo już brak mi pomysłów.

Kupiłem turbo arl używane niby po czyszczeniu i mam problem gdyż przeładowuje. Sztanga turbiny chodzi normalnie w czasie logu 011 BS zaciąga i odpuszcza ją normalnie do końca. Jednak dziwnie mała różnica w parametrach między ON i OFF, nie znam się na tym i może ktoś mi coś podpowie. Czy możliwe jest źle złożyć zmienną geometrię w GT1749VB bo w necie piszą że tylko GT1749V można źle założyć pierścień. Załączam logi, na górze 011 dynamiczny, na dole 011BS. N75 podmieniałem z N18 bez poprawy. Teraz przeładowuje jeszcze wcześniej ale boję się go cisnąć żeby nie wyleciało w powietrze :-P

http://vaglog.pl/log_274698.html
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Takie wartości są przy GT1749V, przy VB powinno być przy 0% ponad 1120mbar
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Jeszcze ciekaw jestem dlaczego w arlu obroty silnika podnoszą się do 1400 a w moim asv zostają na 900 przy logowaniu 011BS .

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Widzę, że masz robiony program i teraz pytanie czy był robiony przed montażem czy po montażu turbo. Jeżeli przed to ktoś zadał duże doładowanie na fabryczną turbinkę. Nie wiadomo czy ktoś ruszył mapę N75. Możesz spróbować skrócić sztangę o pół obrotu.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Sztange już próbowałem skracać i już teraz nie pomaga. Ciśnienie było podniesione na próbę na starym turbo bo było duzo dymu, jezdzone na nim tylko chwilę.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ