Witam Panowie, ostatnio miałem wymienianą przepływkę w ASV, autko odzyskało moc. Niby wszystko ok. Z czystej ciekawości podłączyłem się pod kabel i tam ku mojemu w kanale 003zdziwieniu MAF aktualne jest dużo większe od tego żądanego. Czy ktoś wie dlaczego może się tak dziać? Poniżej logi, które udało mi się zrobić. P.S. Wiem, wiem że turbo przeładowuje, nie mam pełnej wersji więc statyczne tylko z bloków mierzonych nie mam możliwość zrobienia ich w BS.
Panowie mam problem i zwracam się z prośbą bo już brak mi pomysłów.
Kupiłem turbo arl używane niby po czyszczeniu i mam problem gdyż przeładowuje. Sztanga turbiny chodzi normalnie w czasie logu 011 BS zaciąga i odpuszcza ją normalnie do końca. Jednak dziwnie mała różnica w parametrach między ON i OFF, nie znam się na tym i może ktoś mi coś podpowie. Czy możliwe jest źle złożyć zmienną geometrię w GT1749VB bo w necie piszą że tylko GT1749V można źle założyć pierścień. Załączam logi, na górze 011 dynamiczny, na dole 011BS. N75 podmieniałem z N18 bez poprawy. Teraz przeładowuje jeszcze wcześniej ale boję się go cisnąć żeby nie wyleciało w powietrze
Widzę, że masz robiony program i teraz pytanie czy był robiony przed montażem czy po montażu turbo. Jeżeli przed to ktoś zadał duże doładowanie na fabryczną turbinkę. Nie wiadomo czy ktoś ruszył mapę N75. Możesz spróbować skrócić sztangę o pół obrotu.
Sztange już próbowałem skracać i już teraz nie pomaga. Ciśnienie było podniesione na próbę na starym turbo bo było duzo dymu, jezdzone na nim tylko chwilę.