Sytuacja jest następująca. Pedały z anglika nie pasują więc kupiłem w internetach. Wiązka na miejscu, biorca przygotowany do przeszczepu. W oczekiwaniu na koło zamachowe, sprzęgło, uszczelniacze, oleje, filtry, etc umyłem silnik z osprzętem. Rurka od odmy przetarta, zamówiona. Bezpieczniki przy aku przeszły modyfikacje (instalacje AUM ma jeden przewód więcej od AGN). Koło zamachowe i sprzęgło z AGN nie podejdzie. AUM ma dwumas i z niego będę rezygnował. Koło VW 037 105 273C, sprzęgło SACHS 3000 384 001.
Ps.
DzieX pisze:mrmiodek pisze:Tu będzie problem z montażem go w nowym miejscu gdyż jest przykrecony do osłony kolumny kierowniczej i chyba będę musial ją ściągać.
No faktycznie. To dodaj 15min do czasu, jeśli tego wcześniej nie robiłeś
Bardziej bym się martwił dodatkowymi wtyczkami.
Odkręcenie pedału przyśpieszenia to prosta sprawa ale powiedz mi jak szybko odkręcasz podstawę do której jest on przykręcony?