Wymieniłem zwykłą kierownicę na wielofunkcyjną z Passata CC i wszystko byłoby OK, gdyby nie problem z poduszką. Nowa jest 1 nabojowa, stara była z 2 nabojami.
Czy w takim razie były takie kierownice z poduszkami jedno nabojowymi?
A wieloklin pasuje? Tutaj główną przeszkodą może być koszt tej poduszki, ale widzę, że to problem wszystkich nowszych poduszek. To nowe logo seata trochę gryzie
Wygląda na to, że znów mi padła taśma w kierownicy.
Miałem 1J0959654J i wygląda, że miała piny od podgrzewania. Później miałem 1J0959654AC, która ich nie miała w ogóle. Teraz pomyślałem sobie, że pod ew. przyszłe mody chciałbym kupić taką z jak największą liczbą linii (przejść). Póki co w rankingu wygrywa 1J0959654M (lub D, L) lub 1J0959654AL (lub K, R, Q, AL). Może ktoś tu się bardziej ode mnie orientuje czy były jeszcze lepsze taśmy?
EDIT:
Dla potomnych - zakupiłem 1J0959654AL. 10 pinów w dwóch gniazdach + dwa piny do podgrzewania kierownicy.
Jeśli tylko do tolka da się dołożyć podgrzewanie kierownicy to bardzo polecam. Mam w leafie - świetna sprawa. Dosłownie po kliku sekundach kierownica cieplutka i można zapomnieć o rękawiczkach.
Niestety te kierownice są bardzo drogie i mało dostępne. Myślałem raczej o rozbebeszeniu jakiejś maty z siedziska. Zresztą zobaczymy jak się uda, bo plan jest na sterownie radiem, tempomat i podgrzewanie. Myslałem też w przyszłości o DSG ale na sterownie łopatkami już nie będzie miejsca. Ale to wszystko musi póki co poczekać.