Kitaj seria mialem 90 potem 165 przyrost znaczny Uwierz że gazu nie żalowalem jedno sprzegło z g60 nie wytrzymało. Nie żałowałem mu Nie po to modziłem żeby tego nie wykorzystywać
http://www.rbauto.eu
POLECAM
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Panowie doradźcie coś. Jako że auto skończyło swoją moc na 154 KM i raczej już dźwigana nie będzie więc nie potrzebuję specjalnego FMIC, ale mam okazję kupić cały z orurowaniem z ARL i tak zastanawiam się czy nie wziąć. W ARL dawał radę to i przy mojej mocy powinien, bo ten co mam raczej w upały zabierze mi część mocy. Warto się w to bawić, a jak tak to będę coś specjalnie potrzebował do jego montażu w ASV ?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
W ARLu masz inne wzmocnienie czołowe, chłodnice, wiatraki. Więc sam IC nie podejdzie P&P do ASV. Z tego co ja się orientowałem do mniejsza rzeźba jest z wstawieniem jakiegoś custom, niż tego z ARLa.