Witam. Będę wymieniał w swoim Toledo II 1.8 20V osłonę przegubu i przy okazji uszczelniacze półosi. Chciałbym się dowiedzieć jak się dobrać do tego uszczelniacza, czy flansze półosi są przykręcone do skrzyni czy tylko trzymają sie na zabezpieczeniu. Może ktoś z was robił to w tym modelu z tym silnikiem?? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
czy można w jakiś sposób wyregulować 3 bieg ? Jako jedyny bieg u mnie, jest dość luźny, tzn ma luzy. Pozostałę biegi wchodzą dobrze, mają swój 'jeden punkcik'
Szukam odpowiedzi dotyczącej skrzyni biegów o oznaczeniu DQY . Na tej stronie http://www.dieselschrauber.de/GKB.html wychodzi że 5 bieg ma przełożenie 0,837 a wszędzie na forach jest napisane że mają takie przełożenie 0,756 . Czy ktoś wie która wartość jest prawdziwa ? Mam zamiar zmienić "piątkę" na tą ze skrzyni EBF (0,769) żeby był wiekszy v-max.
Wrzuć z ASD, będziesz miał przełożenie 0.717, to chyba jeden z najdłuższych piątych biegów. Chociaż z drugiej strony może być za duża różnica między 4. a 5. biegiem. vwir u siebie w Toledo wymieniał 5. bieg, ale nie pamiętam dokładnie na jaki
I wiele innych linków. W takim układzie można przejść na 0,717 z ASD, ale różnica będzie tylko 5%. Plus jest taki, że łatwo dostać te tryby. Lepsze byłoby przejście na 0,7, ale je trudniej znaleźć i nie wiem, czy wchodzą P&P.