Hej,
Mam nadzieję że nie zostanę zrugany ale sprawa jest dość "gardłowa"
W moim Toledo II 1.9 TDI AHF - występuje dość nie ciekawy problem.
Mianowicie:
1. Autko parę dni jeździ OK
2. Po około 3 dniach zaczyna delikatnie falować 900-1000obr
3. Nagle obroty wariują i po odpaleniu skacze do ponad 1,5k obr co skutkuje dodatkowo czarnym dymem
4. W końcu autko w ogóle nie odpala.
Po jakimś czasie uda się je odpalić ale albo jest początek historii albo od razu zaczynamy od pkt 3
W ten weekend została wymieniona pompa wtrysków (oczywiście na używaną) gdyż błędy w kompie wskazywały na problemy z nią + wymieniono całkowicie rozrząd wraz z pompą wody (i tak było do zrobienia) - oczywiście po wymianie zostały zrobione testy VAGiem i przejażdżkowe = wszystko w porządku więc w sobotę odebrałem autko od mechanika.
Dziś temat powrócił i nowy zestaw błędów:
17762 Czujnik pozycji regulatora ilości paliwa > przewody, pompa paliwa
17971 nastawnik ilości paliwa - niska wartość odcięcia > regulator
17571 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, otwarty obwód
Podejrzenie jest na jakiś pin / kabel / wtyczkę pomiędzy kompem a pompą paliwa - i tu pytanie do Szanownej Świty z owego forum - czy może ktokolwiek z Was spotkał się z tematem podobnym i mógłby spróbować naprowadzić gdzie szukać problemu?
Napomknę że autko jest mi na czwartek niezbędne z racji konieczności poobjeżdżania rodziny i rozdania zaproszeń na ślub - bez niego nie będzie to zbyt możliwe
Z tego co zerknąłem na internetach to dobrze jest się zainteresować:
1. Wtyczką pompy paliwa
2. Nastawnikiem
Aczkolwiek to tylko takie gdybanie na podstawie prostego tłumaczenia z ENG na PL.
Prosiłbym o pomoc - może ktoś będzie w stanie coś podrzucić