Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Proponuję abyś pożyczył od kogoś i podłączył sprawny przepływomierz - wówczas poczujesz jak auto powinno się zbierać
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

matix88, kiedy miałeś robiony program w aucie ? Po logach widać, że jest chip albo cuś i to bardzo wyżyłowany.

Przepływomierz jest sprawny, sprawdziłbym na wstępie szczelność wężyków podciśnienia, bo turbina wstaje dopiero od 2300 obrotów...
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

za mojej kadencji nie było programu, poprzednik nic nie wspominał.
jak kupiłem samochód to był dość żwawy ale nie nadto wydaje mi się bo do setki miał mniej więcej tyle ile katalogowo wiec nie wydaje mi się że jakiś program był
wężyki mogą być kaput wymieniałem je ponad 12mies temu i część w wakacje jeszcze bo widać było nadszarpnięcie zębem czasu (coś słabe są)
jeśli chodzi o przepływomierz to od 110km musi być (mam asv) czy to obojetne byle tdi ? ;)
1.9 TDI ASV 2002 r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

matix88, wartości wskazują jasno i wyraźnie na to, że auto albo ma jakiś strasznie kiepski program (może gotowiec) albo wstawiony jakiś opornik czy chust wie co. Pierwszy raz się spotykam z takim przypadkiem w logach. Widziałem wartości dawek przy zawirusowanym ASV mającym około 140-150KM, a Twoje wartości są dużo większe od tamtych. Śmiem zatem twierdzić, że to nie jest zdrowe dla silnika i osprzętu.

Poszukaj dobrze pod maską czy nie masz wpiętego jakiegoś pseudo ustrojstwa z allegro przy przepływce bądź w okolicy silnika. Szukaj czegoś podejrzanego co nie powinno być tam seryjnie. Jak nic nie znajdziesz to dobrze byłoby podjechać do jakiegoś ogarniętego tunera coby wsio obadał.

Przepływomierz zostaw w spokoju, bo on jest sprawny.
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

hmm no to dobra zagwozdka ;)
takie kuku można by powiedzieć że zrobiło mi się po małym dzwonie gdzie miałem później wymieniany pas przedni etc ale tam żadnych modyfikacji nie było jedyną modyfikacją to chyba było to że wyleciały światła do jazdy dziennej a wszystko inne w zasadzie seryjnie zostało nie wiem co to może być, więc mówisz ze prawdopodobnie to kwestia jakiegoś "tunera" hmm no dobra wybiorę się do jednego i spytam czy da rade to sprawdzić bo w sumie miałem w planach robić jakiegoś chipa ale nigdy się do tego nie zebrałem
1.9 TDI ASV 2002 r.
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: jonson22 »

Witam,
Może ktoś mi pomoże w tej kwestii mam wrażenie że sonda lambda mi nie działa i szwankuje przepływka zrobiłem logi jak by ktoś mógł zerknąć i sie wypowiedzieć był bym wdzięczny.

http://vaglog.com/log_248914.html -----> dynamiczny
http://vaglog.com/log_248913.html ----> dynamiczny
http://vaglog.com/log_248912.html --> statyczny

EDIT 07.02:

Witam,
Mam problem gdyż chce sprawdzić przepływomierz i po podłączeniu samochodu w 2 różnych programach mam różne wartości na biegu jałowym a mianowicie
- Polski VAG pokazuje 8,1g/s
- VCDS lite pokazuje 3,26 g/s

Wszystko na kanale 2

Natomiast w VCDS Lite na kanale 4 wartoci w 2 ramce są 0,83 g/s natomiast w 3 0,00g/s i te wartości w ogóle się nie zmieniają.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: dominikk1990 »

Witam, od tygodnia moje toledo jest trochę niepełnosrawne. Nie ma ochoty do dynamicznej jazdy a przy gazie w podłodze kłęby czarnego dymu. Rok temu przeszło małą korektę softu, wyszło 143km i 315Nm, potwierdzone wydrukiem z hamowni. Przez rok jeździł super :) Wczoraj podpiąłem vcds'a i ku mojemu zdziwieniu, ciśnienie zadane w stresie 1764mbar. To mniej niż seryjnie i całkowicie odbiega od tego co zadane ma w mapach. A i tak daje więcej niż ma zadane. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, dodam, że czyściłem map sensor i podmieniałem już n75, czy to problem z turbo, osprzętem, czy może walnięty ecu?
http://vaglog.pl/log_252948.html
http://vaglog.pl/log_252949.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

Jakieś błędy na VAGu?
d
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Lokalizacja: Przemyśl

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: dominikk1990 »

No właśnie błędów brak, zastanawiam się nad wymianą ecu. Wczoraj logowałem i niespodzianka ciśnienie zadane takie jak w mapach, zmierzone też ładne, niestety auto postało kilka godzin i dalej to samo, zadane 1764 i auto dymi. Z moich obserwacji wynika, że prawidłowe działanie pojawia się tylko co któreś włączenie zapłonu :evil:
ODPOWIEDZ