Witam Panowie i Panie
Od sierpnia pomykam tolkiem 2 1,9tdi AHF. Niedawno pojawił się problem z Turbo tzw notlauf. Dodam jeszcze, że mam Turbinę z ARLa, zaślepiony EGR i wywalony katalizator.
Głowa już mi spuchła od czytania i zastanawiam się czy wydzierać Turbinę czy nie
Sprawdziłem zaworek n75 - działa, podłączyłem wakuometr -0,7bar-0,0bar
Pod kompem wyskakują dwa błędy:
P1550 Ciśnienie doładowania - odstępstwo od reguły.
P0101 Miernik masy powietrza, rząd cylindrów 1 - usterka zakresu / działania - G70.
Przepływka raczej jest dupnięta ale jednak wydaje mi się, że notlauf nie jest zależny od niej. Zrobiłem "jakies" logi. - Mój pierwszy raz.. możecie mnie skarcić
na pierwszym jest 3 bieg... na drugim też 3 tyle, że to juz był notlauf.. Na trzecim zestawieniu bieg 4 po ponownym uruchomieniu silnika.
http://vaglog.pl/log_241773.htmlPodpowiecie co z tym robić?
Jeszcze jedno pytanie.. w trybie nastaw w grupie 011 jakie powinny być minimalne wahania ciśnienia doładowania przy zmianie geometrii?
Pozdrawiam i proszę o jakieś podpowiedzi.