[1M] Montaż stacji 2 DIN

Czyli zrób to sam i pochwal sie na forum.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: vwir »

Normalnie polutuj kable. Są aż dwa, więc ciężko się pomylić ;)
Awatar użytkownika
ProFFessor
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2012, 15:49

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: ProFFessor »

vwir, :-D :564:
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: deejay-13 »

vwir, Musowo trzeba zmieniać tunel środkowy?? Może zostać stary??
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: vwir »

Nie musowo, ale wygląda to kiepsko. Masz wtedy dwa złącza diagnostyczne i widać, że jedno i drugie jest z innej bajki (część schowka przed lewarkiem zostaje zasłonięta przez konsolę, przez co wygląda to dziwnie).
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: deejay-13 »

Myślę że można też zaadaptować środkowy tunel z Audi A3. Osobiście popielniczka jest mi zbędna i wolę schowek. Nie wiem czy tak sie da, po prostu takie mysli przechodzą mi przez głowę
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: vwir »

Też byłem podobnego zdania i nie miałem w planach zmiany tunelu środkowego. Kupiłem komplet, bo był w dobrej cenie, a tunel środkowy miałem sprzedać. Ale jak mi to przyszło i złożyłem jedno do drugiego to jednak wymieniłem tunel środkowy.
Plus jest taki, że możesz na razie wymienić tylko konsolę, a tunel możesz założyć później (jeśli nie będzie Ci się podobał). Jedno drugiemu nie przeszkadza i nie trzeba demontowac konsoli żeby wymienić tunel.
k
krysnc
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 14 sie 2015, 10:34
Auto: Seat Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sosnowiec

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: krysnc »

a nie wiecie czy ktoś ma taki komplecik do sprzedania? w sieci pusto od tego typu ogłoszeń :)
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Lokalizacja: Uzbekistan

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: moralez00 »

Panowie orientuje się ktoś czy sam kosz (wzmocnienie) 2din z passata B5 będzie pasował do Toledo? Jako że ceny z kosmosu za 2din postanowiłem to zrobić samemu. Popielniczkę można zaadoptować z golfa iv to już wiem. Jeszcze próbuje rozgryźć stelaż\kosz żeby nie rzeźbić za wiele. Ewentualnie czy konsola 2 din z a3 8l pasuje p&p?
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3231
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: DzieX »

Z passka na pewno nie podejdzie bo jest zwyczajnie za szeroka..
Z A3 już prędzej, ale nie wiem czy p&p.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Lokalizacja: Uzbekistan

Re: [1M] Montaż stacji 2 DIN

Post autor: moralez00 »

DzieX pisze:Z passka na pewno nie podejdzie bo jest zwyczajnie za szeroka..
Z A3 już prędzej, ale nie wiem czy p&p.
Z passeratti chodzi mi tylko o sam kosz a on nie jest chyba szerokości konsoli widząc po zdjęciach. Myślę że z a3 teoretycznie powinno być to samo co u nas. Chyba kupię zwykłą za grosze i sprawdzę jak to wygląda z mocowaniami.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ