Nie musowo, ale wygląda to kiepsko. Masz wtedy dwa złącza diagnostyczne i widać, że jedno i drugie jest z innej bajki (część schowka przed lewarkiem zostaje zasłonięta przez konsolę, przez co wygląda to dziwnie).
Myślę że można też zaadaptować środkowy tunel z Audi A3. Osobiście popielniczka jest mi zbędna i wolę schowek. Nie wiem czy tak sie da, po prostu takie mysli przechodzą mi przez głowę
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Też byłem podobnego zdania i nie miałem w planach zmiany tunelu środkowego. Kupiłem komplet, bo był w dobrej cenie, a tunel środkowy miałem sprzedać. Ale jak mi to przyszło i złożyłem jedno do drugiego to jednak wymieniłem tunel środkowy.
Plus jest taki, że możesz na razie wymienić tylko konsolę, a tunel możesz założyć później (jeśli nie będzie Ci się podobał). Jedno drugiemu nie przeszkadza i nie trzeba demontowac konsoli żeby wymienić tunel.
Panowie orientuje się ktoś czy sam kosz (wzmocnienie) 2din z passata B5 będzie pasował do Toledo? Jako że ceny z kosmosu za 2din postanowiłem to zrobić samemu. Popielniczkę można zaadoptować z golfa iv to już wiem. Jeszcze próbuje rozgryźć stelaż\kosz żeby nie rzeźbić za wiele. Ewentualnie czy konsola 2 din z a3 8l pasuje p&p?
DzieX pisze:Z passka na pewno nie podejdzie bo jest zwyczajnie za szeroka..
Z A3 już prędzej, ale nie wiem czy p&p.
Z passeratti chodzi mi tylko o sam kosz a on nie jest chyba szerokości konsoli widząc po zdjęciach. Myślę że z a3 teoretycznie powinno być to samo co u nas. Chyba kupię zwykłą za grosze i sprawdzę jak to wygląda z mocowaniami.