Skoro wymieniasz rozrząd to nich ci od razu zrobią alternator. Naprawdę nie zaoszczędzisz jakiś wielkich pieniędzy samemu ściągając alternator. Co innego gdybyś robił sam alternator, to wtedy można się pobawić samemu w wyjmowanie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Jestem już po regeneracji alternatora. Wymiana całego regulatora była dość kosztowna no ale miejmy nadzieje że będę miał z tym spokój na jakiś czas. Obecnie ładowanie jest na poziomie 14,3V. Po regeneracji mechanik miał jeszcze problem z czarnym przewodem który jest w tej skrzyneczce nad obudową akumulatora. Mianowicie tak się zaczął grzać a właściwie nie on tylko ten bezpiecznik płytkowy pod który jest podpięty. Nagrzał się do tego stopnia że zaczął się topić a na skrzyneczce pojawił się biały nalot. Wymiana bezpiecznika na nowy plus wyczyszczenie styków pomogła ale dla pewności kazał mi tam zaglądać co jakiś czas.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2015, 15:08 przez hCYk, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki alternator będzie dobry do 1.8 20V? Mój zmarł i nie ma sensu reanimować, a w sklepach widzę wersje na 70A i 90A. Chcę kupić używany, macie jakieś sprawdzony sklep/szrot, który sprzedaje sprawdzony sprzęt? Zamierzam oddać do zaprzyjaźnionego warsztatu po zakupie na przegląd, ale jakby była opcja zakupu po przeglądzie/pełnej regeneracji to jeszcze lepiej.
Napitalają mi łożyska w alternatorze. Chciałem to sam wymienić i przy okazji podreperować trochę altka. Model to Bosch 120A. ładowanie ze światłami mijania na zimnym silniku mam 13,8 - 13,9. Na rozgrzanym 13,5-13,6. Co przy okazji wymienić, żeby ładował ok (poza komutatorem)?