Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Gorsze zbieranie się auta - brawo! Ja bym ustawił na jakieś 9mg/H, mniej Ci palił będzie :lol:
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Im wyższa cyfra, tym mniejsza dawka, w okolicach 3 i coś powinna chyba być
Obrazek
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

zalecana przez wielu ludzi z ich doświadczenia jest 3.6
Potestuje jak u mnie sprawa będzie wyglądała po zmienie dawki

Sony pisze:Gorsze zbieranie się auta - brawo! Ja bym ustawił na jakieś 9mg/H, mniej Ci palił będzie :lol:

Ja jestem zdania by moj diesel był nie zawodny, zrobiony i mało palił. Czy mi się uda zejsc nizej ze spalaniem czy nie to moja brocha - sprawdzę i sam ocenie to, czy zainwestowany czas się opłacił. Jak będę chciał pozapier** to pójdę na 'spacer' na motorze.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2015, 21:59 przez Sony, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Z opcji EDYTUJ się korzysta...
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Panowie jak to jest z tym kątem wtrysku paliwa. Zrobiłem log:
http://vaglog.pl/log_229232.html

Kąt na zimnym wyniósł 38, na rozgrzanym na biegu jałowym prawidłowo tak jak ustawiłem jakiś czas temu - około 65. Przy butowaniu kąt rośnie. Kąt wtrysku rośnie razem z zwiększonmymi obrotami a co za tym idzie z podawaniem większej dawki paliwa ?
(żyłem, w przekonaniu że kąt jest wartością stałą :) )

PS. wiem, że termostat lekko puszcza :)
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

http://vaglog.pl/log_231682.html
Dzisiaj zrobiłem loga po zmianie gruszki bo stara się posypała. Martwi mnie to przeładowanie około 1800 a później niedoładowanie. Co z tym można zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Regulowałeś w ogóle sztangę gruszki, czy tylko założyłeś?
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Według starej gruszki. tzn. suwmiarką długość i tyle.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Tak się nie reguluje sztangi. Każda gruszka działa inaczej. Generalnie robi się to na wakuometrze. Jeśli dobrze pamiętam to przy ok. -0.75 do -0.85 bar ma być pełne wychylenie kierownic.
A kierownice działają płynnie?
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Niestety w jednym miejscu się trochę przycinało. Trochę kopcić zaczął na moje oko. Jak spojrzę w lusterko.
ODPOWIEDZ