vwir pisze:Poluzowujesz 3 śruby i przestawiasz koło:
Widać tam na obwodzie przy tych 3 śrubach otwory fasolkowe. W tych otworach śruba musi się przestawić. Prościej nie jestem w stanie napisać. Zakładasz klucz na centralną śrubę na powyższym rysunku i przestawiasz.
Na pracującym silniku to dało się ustawiać kąt w starszych TDIkach, gdzie kręciło się całą pompą wtryskową.
Swoją droga - jeśli masz śruby starego typu (z przewężeniem) to są one jednorazowe. Wykręć jedna i sprawdź. Nowsze już są wielorazowego użytku i na takie wymień (jeśli masz jednorazowego).
vwir, mam u siebie tak samo jak na wysłanym przez Ciebie zdjęciu. A więc:
1. Zmiana kąta - zrozumiałem tak, żeby ustawić koło w ten sposób by w jednym z 3 fasolkowych otworów była widoczna sruba, następnie mogę zmieniać kąt za pomocą dużej centralnej śruby.
Pytanie 2: czy dobrze zrozumiałem ?
2. Śruby 'jednorazowe'
Pytanie 2: chodzi o tą śrubę w otworze 'fasolkowym' ? Nie rozumiem tej części
Z góry dzięki