klynna pisze:Jakiś miesiąc temu jak regenerowałem felgi, to w lewym kole miałem mega syf za tarczą, smar, i nie wiem co tam się mogło jeszcze zmieszać. Przy większej prędkości, myślę, że od 120km/h mam nie miłe drgania na kierownicy. Jestem na 99% pewny, że to przegub wewnętrzny. Ważne jest powyższe, pytanie nr 3.
Wiecie może, czy na szarpakach, na stacji diagnostycznej wyjdzie objaw zużytych przegubów zewnętrznych i wewnętrznych ??
W końcu przyszedł czas by zabrać się za tą usterkę - kolejny problem rozwiązałem. Pojechałem do wulkanizatora, zleciłem wyważyć koła i 3 z 4 kół były mocno nie wyważone.
Od razu oczywiście przetestowałem: rozpędziłem się do 160km/h kierownicę trzymałem w samych palcach i zero jakiegokolwiek drgania kierownicy, następnie hebel w podłoge - również brak drgań. Jestem mega zadowolony, za wyważenie zapłaciłem 40zł a różnica jest OGROMNA !
Jeżeli chodzi o smar, który miałem na feldze - cóż, na razie zostawiam ten wątek w spokoju, nie ma co być nadgorliwym w wymianach, mogę przypuszczać, że w nie dalekiej przyszłości przegub zacznie strzelać, i/albo będę czuł drgania na kierownicy.