Od dłuższego czasu nie mogę dojść co jest nie tak z mocą w moim toledo II 1.9 150 arl. Słabo ciągnie najbardziej z dołu ( pózno ) i zrobiłem wczoraj logi dynamiczne ,statyczne i bardzo prosiłbym o pomoc w czym jest problem.
A moglibyście nauczyć czytać logi ? Nie które kolumny są oczywiste ale większości nie rozumiem + jakie wartości są oczekiwane ?
Znajde gdzieś tutaj taki tutorial ??
Przed czyszczeniem też tak pózniej wstawał tyle ze po czyszczeniu i wymianie tej gruszki góre to odczułem bo lepiej się zbierał no i nie było turbo-dziury ale ogólnie od początku słabo z dołu ciągnął. Jeden mechanik mi mówił ze pompowtryskiwacze, mówi ze za mało dawke paliwa dostaje. Co prawda to auto nie kopci tylko jedynie przy rozruchu ale takto powinno jak się mu klepnie porządnie to powinien dyma czarnego puścić a on praktycznie w ogóle. I nie mam pojęcia co to może być.. I ma takie odchyłki ze raz ciągnie lepiej mimo to z dołu dalej słabo a nie raz ma takie coś i góra i dól słabo ciągnie. Nie wiem już co jest grane z tym samochodem
Czyli - innymi słowy - nie wiesz, czy turbina była regenerowana, a zawsze tak późno wstawała? No to nie chcę Cie zmartwić, ale raczej cudów z nią nie osiągniesz. Gdyby było wiadomo, że ta turbina kiedyś wstawała wcześnie a teraz zaczęła później, to można szukać innych przyczyn. Na przykład za mała ilość paliwa przy niskich obrotach. Ale jeśli nigdy nie było lepiej to znacznie bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest to, że turbina jest po regeneracji.
Turbina nie była jeszcze nigdy zdejmowana z samochodu , dopiero pierwszy i na dobrą sprawę na upartego mogłem z nią jezdzić ale przy miał turbo-dziurę co denerwowało i dlatego wyjęta została wyczyszczona no i gościu co się zajmuje turbinami stwierdził po czyszczeniu że przycinała się gruszka przy końcu i ją wymienił. Ale prędzej też słabo ciągnął z dołu po czyszczeniu była różnica lepsza bo lepiej ciągnął na górze. Wczoraj byłem u takiego gościa co się zajmuje tylko grupa VW. Zaczął sprawdzać komputerem to odrazu powiedział że nie jedzie bo za mało paliwa dostaje. Sprawdził ciśnienie paliwa - ok powiedział , i stwierdził ze wszystko wychodzi ze pompowtryski. I auto w ogóle nie kopci a delikatnie powinien przy rozruchu jakąś mgiełkę puści ale jak się go przegazuje nic. Może zrobić jeszcze jakieś dodatkowe logi? Najgorsze jest to , że wyjmie się turbine a okaże się ze to jest wszystko wporządku i z kolei znowu dodatkowe koszty.