Mam nadzieje że nie. Nie mam jak tego sprawdzić auto stoi kawałek od domu na parkingu. Vagiem kąta nie sprawdzę bo nie odpala. Kiedyś przeskoczył mi już pasek przez to że wielorowkowy sie do niego dostal porwany i... ale tutaj podczas normalnej spokojnej jazdy mi zdechł. Niecałą minutę po odpaleniu.
Panowie, w dalszym ciągu moje autko słabo odpala gdy postoi dłuższy czas.
Stało teraz przez około 2doby, dziś rano odpalam i ledwo co się uruchomił...silnikiem mocno telepało przez kilka sekund.
Wymieniłem m.in. świece, zregenerowałem rozrusznik (teraz jest bardzo duża poprawa), nowy aku(bosha s5, 780A), filtr paliwa. Odnośnie filtra to w przewodach mam niemal zawsze mały pęcherzyk powietrza, chcę wymienić oringi w filtrze ale nie mogę ich dostać w mojej okolicy....
Kąt wtrysku 65, dawka rozruchowa paliwa zwiększona.
Co jeszcze ma wpływ na uruchamianie silnika ? Objaw występuje gdy auto stoi dłuższy czas na parkingu...(dzisiejsza temperatura na zewnątrz przy uruchomieniu silnika wynosiła 11stopni). Już brakuje mi pomysłów....jest to dla mnie nie logiczne. Doradzicie coś ?
Mechanik wymieniał filtr paliwa ponieważ przy okazji robił inne rzeczy, których się nie chciałem podjąć - wymiany rozrządu. A skoro są pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym to chyba nie zostały wymienione oringi
klynna pisze:Mechanik wymieniał filtr paliwa ponieważ przy okazji robił inne rzeczy, których się nie chciałem podjąć - wymiany rozrządu. A skoro są pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym to chyba nie zostały wymienione oringi
(chyba) w niektórych zestawach te oringi są za małe i też będzie problem z odpalaniem i pęcherze powietrza będą szły, ja już to przerabiałem
klynna pisze:Ale czy te pęcherzyki powietrza mogą powodować opisany przeze mnie objaw ?
oj mogą mogą, jak zapchał mi się filtr paliwa to tak łapał powietrze właśnie w okolicy tego filtra i sam się dziwiłem że jest to możliwe, a jednak.. więc nie zaszkodzi jak je wymienisz tym samym wyeliminujesz ewentualny problem
Odepnij przewody paliwowe z pompy paliwa. Zamiast nich wepnij do pompy 2 przewody przezroczyste i włóż je do bańki z paliwem. Zostaw auto na 2-3 dni i zobacz, czy w przewodach pojawi się powietrze. Dowiesz się w ten sposób, czy pompa paliwa się nie zapowietrza.