[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
m
martimer
Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 27 sty 2011, 15:01
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AHF
Lokalizacja: Zalasewo

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: martimer »

Mam nadzieje że nie. Nie mam jak tego sprawdzić auto stoi kawałek od domu na parkingu. Vagiem kąta nie sprawdzę bo nie odpala. Kiedyś przeskoczył mi już pasek przez to że wielorowkowy sie do niego dostal :-? porwany i... ale tutaj podczas normalnej spokojnej jazdy mi zdechł. Niecałą minutę po odpaleniu. :!:
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: klynna »

Panowie, w dalszym ciągu moje autko słabo odpala gdy postoi dłuższy czas.
Stało teraz przez około 2doby, dziś rano odpalam i ledwo co się uruchomił...silnikiem mocno telepało przez kilka sekund.

Wymieniłem m.in. świece, zregenerowałem rozrusznik (teraz jest bardzo duża poprawa), nowy aku(bosha s5, 780A), filtr paliwa. Odnośnie filtra to w przewodach mam niemal zawsze mały pęcherzyk powietrza, chcę wymienić oringi w filtrze ale nie mogę ich dostać w mojej okolicy....
Kąt wtrysku 65, dawka rozruchowa paliwa zwiększona.

Co jeszcze ma wpływ na uruchamianie silnika ? Objaw występuje gdy auto stoi dłuższy czas na parkingu...(dzisiejsza temperatura na zewnątrz przy uruchomieniu silnika wynosiła 11stopni). Już brakuje mi pomysłów....jest to dla mnie nie logiczne. Doradzicie coś ?
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Kitaj »

To jak ty kupowałeś filtr paliwa bez oringów? Przecież są w zestawie
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: klynna »

Mechanik wymieniał filtr paliwa ponieważ przy okazji robił inne rzeczy, których się nie chciałem podjąć - wymiany rozrządu. A skoro są pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym to chyba nie zostały wymienione oringi
Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgorzelec

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: strazak »

klynna pisze:Mechanik wymieniał filtr paliwa ponieważ przy okazji robił inne rzeczy, których się nie chciałem podjąć - wymiany rozrządu. A skoro są pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym to chyba nie zostały wymienione oringi


(chyba) w niektórych zestawach te oringi są za małe i też będzie problem z odpalaniem i pęcherze powietrza będą szły, ja już to przerabiałem :-)
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: klynna »

Ale czy te pęcherzyki powietrza mogą powodować opisany przeze mnie objaw ?
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

moze rozrzad zle ustawiony ?? kat wtrysku powinien byc od 52-55
Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgorzelec

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: strazak »

klynna pisze:Ale czy te pęcherzyki powietrza mogą powodować opisany przeze mnie objaw ?


oj mogą mogą, jak zapchał mi się filtr paliwa to tak łapał powietrze właśnie w okolicy tego filtra i sam się dziwiłem że jest to możliwe, a jednak.. więc nie zaszkodzi jak je wymienisz tym samym wyeliminujesz ewentualny problem ;-)
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: klynna »

Często w przyrodzie małe drobiazgi powodują duże problemy..postaram się jak najszybciej to wymienić
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

Odepnij przewody paliwowe z pompy paliwa. Zamiast nich wepnij do pompy 2 przewody przezroczyste i włóż je do bańki z paliwem. Zostaw auto na 2-3 dni i zobacz, czy w przewodach pojawi się powietrze. Dowiesz się w ten sposób, czy pompa paliwa się nie zapowietrza.
ODPOWIEDZ