Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
i
imaquest
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2015, 11:47
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kępa Lubawska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: imaquest »

Czyli taki urok regenerowanego turbo ?? Szkoda bo wcześniej było dużo lepiej. Mam jeszcze jedno pytanie, bo wydaję mi się że nie do końca dobrze ustawiony jest kąt wtrysku, dużo lepiej niż przed ustawianiem ale mam obawy że to jeszcze nie to co powinno być, czy te logi są prawidłowe ? http://vaglog.pl/log_216894.html w tdi timing przy 74 stopniach pisze że silnik za zimny
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

imaquest, kąt wtrysku sprawdzisz w Basic Settings logując grupę 000. Pozycja druga to kąt wtrysku - wartości fabrycznie powinny zamykać się w przedziale 48-51. Silnik musi być rozgrzany do 90*C przy sprawdzaniu kąta wtrysku (wiarygodny wynik).
i
imaquest
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2015, 11:47
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kępa Lubawska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: imaquest »

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Tak, o ten.
i
imaquest
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 12 maja 2015, 11:47
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kępa Lubawska

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: imaquest »

Więc z tego co się orientuje powinno być 49-51 a jest 68-76, czyli przyspieszony ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Tak, zgadza się.
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

W wolnym czasie próbowałem kilku krotnie ustawić swoją turbinę. Lecz zawsze mam przeładowanie. Geometria chodzi lekko, podmieniłem zawór n75 z n18 bez efektów. Zrobiłem też loga bez podciśnienia w którym i tak turbina przeładowuje...
wykręciłem sztangę do końca gwintu i też było za duże ciśnienie.

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217017.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217016.html

Nie mam juz pomysłów dlaczego tak się dzieje.. może to wina softu? Ma ktoś z was pomysł od dlaczego to tak się dzieje? :-/
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

imaquest pisze:Więc z tego co się orientuje powinno być 49-51 a jest 68-76, czyli przyspieszony ?


Tak, jeżeli pali w normie to bym zostawił, przy przyśpieszonym lepiej zimny silnik odpala.
Michal
b
bongo56
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina

rozpedza sie do 130 i dalej nie jedzie

Post autor: bongo56 »

mam prośbę o sprawdzenie jaka może być przyczyna takich zachowań mam logi dynamiczne grup003,011
http://vaglog.pl/log_217047.html
http://vaglog.pl/log_217046.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

beny007 pisze:W wolnym czasie próbowałem kilku krotnie ustawić swoją turbinę. Lecz zawsze mam przeładowanie. Geometria chodzi lekko, podmieniłem zawór n75 z n18 bez efektów. Zrobiłem też loga bez podciśnienia w którym i tak turbina przeładowuje...
wykręciłem sztangę do końca gwintu i też było za duże ciśnienie.

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217017.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_217016.html

Nie mam juz pomysłów dlaczego tak się dzieje.. może to wina softu? Ma ktoś z was pomysł od dlaczego to tak się dzieje? :-/


Te logi są zrobione przy maksymalnie wydłużonej sztandze? Turbina dobrze poskładana? Mnie to wygląda na odwrotnie założony pierścień VNT.
ODPOWIEDZ