Czyli taki urok regenerowanego turbo ?? Szkoda bo wcześniej było dużo lepiej. Mam jeszcze jedno pytanie, bo wydaję mi się że nie do końca dobrze ustawiony jest kąt wtrysku, dużo lepiej niż przed ustawianiem ale mam obawy że to jeszcze nie to co powinno być, czy te logi są prawidłowe ? http://vaglog.pl/log_216894.html w tdi timing przy 74 stopniach pisze że silnik za zimny
imaquest, kąt wtrysku sprawdzisz w Basic Settings logując grupę 000. Pozycja druga to kąt wtrysku - wartości fabrycznie powinny zamykać się w przedziale 48-51. Silnik musi być rozgrzany do 90*C przy sprawdzaniu kąta wtrysku (wiarygodny wynik).
W wolnym czasie próbowałem kilku krotnie ustawić swoją turbinę. Lecz zawsze mam przeładowanie. Geometria chodzi lekko, podmieniłem zawór n75 z n18 bez efektów. Zrobiłem też loga bez podciśnienia w którym i tak turbina przeładowuje...
wykręciłem sztangę do końca gwintu i też było za duże ciśnienie.
beny007 pisze:W wolnym czasie próbowałem kilku krotnie ustawić swoją turbinę. Lecz zawsze mam przeładowanie. Geometria chodzi lekko, podmieniłem zawór n75 z n18 bez efektów. Zrobiłem też loga bez podciśnienia w którym i tak turbina przeładowuje... wykręciłem sztangę do końca gwintu i też było za duże ciśnienie.