To jedź do kogoś, kto ma. Notlauf może być spowodowany zarówno przez przeładowanie jak i niedoładowanie, a nawet inne błędy. Dopóki się nie dowiesz co się dzieje to możemy sobie wróżyć z fusów.
Na tej podstawie można próbowac określić, jaki miałeś problem w listopadzie. Kup po prostu interfejs (kosztuje jakieś 30-50PLN) i po pierwsze odczytaj błędy a wtedy się okaże, czy jest potrzeba robienia logów.
siemka. Panowie mam problem z turbiną i brakuje mi pomysłów co może być nie tak....
Mianowicie zaczęło się od tego, że przy różnych predkościach auto łapało zawiechę. nie ważne czy miałem 2500 obrotów czy 3300.
Pierwsza myśl.... geometria. Była próba czyszczenia chemią, ale nic nie dało.
Więc padła decyzja, że wyciągamy turbo i czyścimy.
Okazało się, że grucha jest nie szczelna i może służyć za grzechotkę bo w środku prawdopodobnie się sprężyna rozleciała. Wpadła nowa gruszka, ale problem nie zniknął.
Jak auto złapało zawieche to zrobiliśmy małą próbę- gdy był w trybie awaryjnym to zdjąłem węża z n75 który idzie do gruszki i podpiąłem strzykawkę. Układ szczelny a sztanga pracowała w pełnym zakresie. To wymieniłem teraz n75 i dalej to samo. Raz przeciągne go do 4300 obr na 3 biegu i nic a później przy 3300 obr zawiecha.