Nie, to nie jest prima aprilis. Czy ktoś się spotkał ze szperą zamontowaną w toledo? Oczywiście nie chodzi mi o 100% zaspawany dyfer, tylko mechanim o ograniczonym uślizgu. Myślałem nad peloquin albo quaife, ale przy obecnym kursie $ to obydwie wychodzą baaardzo drogo. Jakieś inne sensowne opcje? Auto do użytku cywilnego.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 12:58 przez vwir, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś trochę czytałem o tym z ciekawości i powiem ci że że poniżej 4tyś to ciężko ci będzie coś znaleźć, nie ma na to popytu i jak już to częściej zakładają je ludzie co zrobili grube mody a wtedy nie zalezy im na 4-5 tyś na szperę jak włozyli ze 20-25 w samochód.
Znalazłem kiedyś jakiś zakład który wykonywał szpery w bmw i można było sobie wybierać wartość spięcia wystarczyło im wysłać swój mechanizm różnicowy a oni coś tam pakowali i odsyłali je do ciebie ale do grupy VAG to w zyciu nie słyszałem o takiej firmie
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
peloquin możnaby znaleźć w cenie rzędu 900$. Więc wszystko mocno zależy od kursu waluty. Przy obecnym kursie to jakieś 3,5 tys pln. No ale bardziej mi zależy na jakiejś relacji kogoś, kto tego używał. Zdecydowanie za duże pieniążki, żeby pełnić rolę królika doświadczalnego.
Szczerze mówiąc to już mi jej brakuje. Na pierwszym i drugim biegu mogę zapomnieć o trakcji, nawet na suchym asfalcie (na mokrym trzeba dość delikatnie operować gazem). Wrzuciłem szersze opony (205, miałem 195) ale nie widzę różnicy.
Musisz dać 225 i jakiegoś dobrego laczka żeby się dobrze kleił ale szpery to nie zastąpi niestety a dla każdego co gada że szpera dopiero od 200 czy 250 koni to jest niepoważny... W napędzie na tył to da rade bo tył podczas ruszania jest dociskany a wiec i zwiększana trakcja, w przednim napędzie im mocniej dodamy gazu tym mamy mniejszą przyczepność
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Dokładnie. Mam w rodzinie auto tylnonapędowe ponad 180KM i nie ma takich problemów jak u mnie przy 170KM. Szerokość opon dokładnie taka sama. Tam trzeba się postarać, żeby zapiszczeć (tylko puszczając szybko sprzęgło). U mnie wystarczy dodać gwałtownie gaz i piszczy. 225 nie chcę zakładać, bo miałem okazję takim jeździć i zachowanie na mokrym i w koleinach mi skrajnie nie odpowiada.