Póki co jest sprawa, która mnie niepokoi
Otóż objaw jest identyczny jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=dvaS_A7WTGc takie stuki przy poruszaniu kierownicą na lewo i prawo. Z tego, co zauważyłem to nie do końca musi być maglownica. Po dociśnięciu dołu lub góry(krawędzi obojętnie z której strony) kierownicy i z takim dociskiem kręcąc luzu już nie ma i tylko słychać ewentualne "śladowe" stuki na dole w układzie kierowniczym. Zupełnie tak jakby kierownica była niedokręcona i na frezach(?) już latała.. W kolumnie znajdują się jakieś elementy odpowiedzialne za taki stan rzeczy? Czy dalej to już tylko krzyżak wchodzi w grę? Dodam, że końcówki drążków nie mają luzów. Drążki muszę jeszcze jakoś dobrze sprawdzić. Maglownica sucha. Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Jeśli ktoś miałby jakieś informacje/sugestie pomocne w rozwiązaniu problemu to byłbym wdzięczny.
Z góry dzięki.