Przekładnia kierownicza / maglownica

Tematy ogólno-techniczne
Awatar użytkownika
adrian2901
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 26 paź 2011, 18:45
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9TDI AHF
Lokalizacja: Rzeszów

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: adrian2901 »

Witajcie.
Mianowicie, szlag trafił w końcu moją maglownice i zakupiłem używaną ale oryginalną i widać, że zalana była płynem zielonym. Ja mam wlany płyn czerwony i dodam, że stara przekładnia ta która się rozleciała była regenerowana bo jest wymalowana czarną farbą i ktoś przy montażu wlał czerowny. Co najlepsze korek od zbiorniczka mam zielony. Jutro o 9 rano jestem umówiony z mechanikiem na wymianę przekładni. I tu pytanie jaki olej do wspomagania wlać ? Zakupiłem 2, Febi 6162 mineralny zielony i Febi 8971 syntetyk czerwony. Który mam zastosować? Proszę o szybką odpowiedz bym do rana wiedział.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 02:12 przez adrian2901, łącznie zmieniany 2 razy.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
s
suhhar

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: suhhar »

u mojej kobiety w tolku jest zielony tak jak u mnie w polówce. Nie wiem czy czerwony nie byl w audi.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: migacz1981 »

adrian2901, ma być zielony nawet w audi,bo może być przedwczesny koniec pompy wspomagania.Podsłuichiwałem kiedyś mechaników ;-) :-P
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: vwir »

Ma być febi 6162. A jeśli nie masz pewności to jedź do ASO. Może nie będzie jakoś kosmicznie drogi.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: szymekgd »

Czerwone cos mialem kiedys w toyocie.
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: Sony »

Płyn do wspomagania wlewamy takiego koloru jaki ma nakrętka, w tym przypadku zielony. Ogółem Tolki wyłącznie zielony mają (1L i 1M). 5P nie wiem jaki :)
e
eko_zgonuś
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:01

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: eko_zgonuś »

migacz1981 pisze:ma być zielony nawet w audi,bo może być przedwczesny koniec pompy wspomagania
a nawet maglownicy. U mnie rozleciała się regenerowana po 13 miesiącach bo była zalana czerwonym dextronem 2.
adrian2901 pisze:Zakupiłem 2, Febi 6162 mineralny zielony i Febi 8971 syntetyk czerwony
oba się nie nadają. Febi 6162 ma być syntetyczny, a nie mineralny. Tak słyszałem ale proponuje zweryfikować. Wiem, że jak mi padła maglownica to szukałem sporo informacji i na koniec padło na syntetyczny 6162.
D
Docent
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 25 mar 2010, 13:42
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Gdzie regenerowac w Wa-wie maglownice?

Post autor: Docent »

Witam. Mam wyciek na przekladni kierowniczej po stronie kierowcy,prawdopodobnie uszczelniacz.Na przelomie 1,5-2.0 lat dolewalem plynu w sumie butelke 300do500ml (nie pamietam dokladnie).W serwisie seata stwierdzili koniecznosc usuniecia usterki tj.regeneracji albo wymiany na nowa przekladnie. Ktos regenerowal w Warszawie? Jakie doswiadczenia macie, ktory zaklad polecacie? Warto wziac zregenerowana czy regenerowac swoja?
Docent
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3223
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: DzieX »

SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Pendzik
Forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 28 sie 2011, 07:58

Przekładnia kierownicza / maglownica

Post autor: Pendzik »

Witam mam taką zagwozdkę. Przy ustawionych kołach do jazdy na wprost, gdy poruszam kierownicą w prawo i w lewo słychać takie pukanie, dodatkowo wyczuwalny jest luz jak złapię drążek od strony kierowcy. Gdy skręcę koła w prawo (np. jeden obrót kierownicy) lub w lewo i poruszam kierownicą luzu niema i nic nie puka. I tutaj nasuwa się pytanie, a nawet trzy: czy w Toledo II jest jakaś regulacja luzu maglownicy, czy waszym zdaniem czy to raczej maglownica czy luz na przegubie drążka od strony maglownicy i czy w waszych autach zauważyliście coś podobnego :?:
ODPOWIEDZ