kornat pisze:Być może masz zaślepiony wężyk od EGR, jeżeli nie, to teraz rodzi się nowe pytanie, czy w ogóle masz podciśnienie
kornat, egr raczej nie jest zaślepiony bo po zakupie auta cały zawór był czyszczony, więc gdybym miał zamiar go zaślepić to bym go nie czyścił.
kornat pisze: Dlatego logi są ważne bo się widzi co się dzieje i jak zaworki pracują.
No tak ale na tym się nie znam a ten gościu co się wpinał w kompa powiedział, że nie ma takiej potrzeby. Jutro wstawiam auto do garażu w związku z zerwaną i rozwierconą w dachu śrubą od bagażnika:D więc powiem co się dzieje z autem i mam nadzieję, że znajdą czas i na to.
Na chwilę obecną to wszystko co mogę zrobić.
Dzięki Kornat za wszystkie porady a przede wszystkim za poświęcony czas!
Jeszcze tylko jedno pytanie, czy mogę wykluczyć turbo jako winowajcę? Pozwolili to spokojniej spać
[ Dodano: 2014-07-09, 17:17 ]Panowie info od mechanika, tak jak wszyscy podejrzewali wężyk, dokładnie wężyk idący do kolektora ( o ile dobrze pamiętam). Auto do odbioru jutro bo wyszła jakaś plecionka jeszcze bo strasznie syczy( turbo nie słuchało to nie słyszałem). Jeszcze raz dzięki Sony i Kornat.