remiq
remiq pisze: 1L zawija się w miejscu, gdzie 1M kręci na 3 razy.
Aż tak to nie przesadzaj Spróbuj pojeździć czymś pokroju A6 czy bmw 5 albo niech maro da ci się przejechać alfą
remiq pisze: 1L zawija się w miejscu, gdzie 1M kręci na 3 razy.
remiq pisze:ie mam porównania zwrotności tych aut. 1L zawija się w miejscu, gdzie 1M i 5P kręcą na 3 razy.
irocket pisze:Wystarczy popatrzyć na stare samochody dostawcze. Tam to koła oprócz tego, że stawały niemal w poprzek,
remiq pisze:alopol, widziałem, jak kierownik Altei panicznie walczył z wolantem, bo miał za ciasno na parkingu, po czym ja wjechałem na jego miejsce bez ukręcania przegubów i łamania kolumny kierowniczej.
vwir pisze:rednice zawracania:
Toledo I: 10,4m
Toledo II: 11,2m
Toledo III: 10,9m
Toledo IV: 10,08m