Subsilver pisze:że przez chwilę po uruchomieniu zapłonu pokazuje się kontrolka świec żarowych i miga (nie jest to czujnik stop, bo światła działają bez zarzutu
Czyli szukaj problemu w ukł.paliwowym: nastawnik, wtrysk sterujący..
ghul17, Przekażnik w drodze w sobotę będę walczył
szymekgd, mam nadzieję aż tak głęboko nie sięgać wydaje mi się, że pompa albo wtrysk dawałyby o sobie znać wcześniej a nie tak z dnia na dzień.
Problem jest taki, że VAG się w ógole nie chce połączyć, sprawdzane na 3 różnych komputerach. Cały czas błąd połączenia ze sterownikiem. Auto stoi już u mechanika (który stwierdził, że pompa [1500złoty]). Będą sprawdzać w poniedziałek co i jak, generalnie autko odpaliło po odkręceniu nakrętek od wtrysków. Wszystko wskazuje na zapowietrzony układ paliwo. Pytanie tylko czy to na pewno pompa. Niestety warsztaty w Warszawie żerują na niewiedzy... Zresztą nie tylko w Warszawie.
Witam, ostatnio pojawił mi się problem bo nie zawsze chce odpalić mianowicie, wsadzam kluczyk do stacyjki przekracam raz, czekam aż zgasna mi wszystkie kontrolki, przekracam go do odpalenia i żadnej reakcji i tak po paru razach, aż zakreci (pali od strzała), a i pali mi się kontrolka od startych klocków.
Miał ktoś podobny problem, albo jakieś sugestie co mógłbym posprawdzac?
Sprawdź sobie też przewód co dochodzi do elektromagnesu przy rozruszniku.
U mojego ojca w octavii AHF był taki przypadek że ten kabelek się urwał/przetarł.
Też wymieniłem mu kostkę stacyjki bo byłem przekonany że to jej wina, jak widać nie słusznie.
Wymiana tej kostki raczej prosta nic nie trzeba programować, odkręcasz plastikową obudowę kolumny, wypinasz kostkę kabli od stacyjki i jak dobrze pamiętam odkręcasz taką malutką śróbkę i wysuwasz stacyjkę.
Ja bym zaczął od czyszczenia wszystkich przewodów masy do rozrusznika wszystko wyjąć akumulator i tam wszystkie pod nim przewody poczyścić ewentualnie możesz mieć uszkodzoną cewke w rozruszniku jak po odpaleniu chcesz zapalić i jest tik tik jak chcesz zapalić silnik , jak nie ma żadnej reakcji to ja bym zaczał od kabli możę któryś jest przetarty jak kiedyś miałem w swoim aucie zlutowałem zaizolowałem i jak narazie jest ok ewentualnie też kostka stacyjki może byc..