[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

no pisalismy o tym przekażniku zze trzeba go sprawdzić. podmienic? skoro mruga kontrolka swiec to wiedz że coś sie dzieje :mrgreen:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Subsilver pisze:że przez chwilę po uruchomieniu zapłonu pokazuje się kontrolka świec żarowych i miga (nie jest to czujnik stop, bo światła działają bez zarzutu


Czyli szukaj problemu w ukł.paliwowym: nastawnik, wtrysk sterujący..
Michal
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

ghul17, Przekażnik w drodze :) w sobotę będę walczył
szymekgd, mam nadzieję aż tak głęboko nie sięgać :) wydaje mi się, że pompa albo wtrysk dawałyby o sobie znać wcześniej a nie tak z dnia na dzień.
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Subsilver pisze: wydaje mi się, że pompa albo wtrysk dawałyby o sobie znać wcześniej a nie tak z dnia na dzień.


Opiłki w nastawniku i auto stoi...Zczytaj błędy.
Michal
Awatar użytkownika
Subsilver
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 03 lut 2013, 10:28

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Subsilver »

Problem jest taki, że VAG się w ógole nie chce połączyć, sprawdzane na 3 różnych komputerach. Cały czas błąd połączenia ze sterownikiem. Auto stoi już u mechanika (który stwierdził, że pompa [1500złoty]). Będą sprawdzać w poniedziałek co i jak, generalnie autko odpaliło po odkręceniu nakrętek od wtrysków. Wszystko wskazuje na zapowietrzony układ paliwo. Pytanie tylko czy to na pewno pompa. Niestety warsztaty w Warszawie żerują na niewiedzy... Zresztą nie tylko w Warszawie.
Lewy pas to nie kółko różańcowe...
j
janek111
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2014, 00:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Brzeg

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: janek111 »

Witam, ostatnio pojawił mi się problem bo nie zawsze chce odpalić mianowicie, wsadzam kluczyk do stacyjki przekracam raz, czekam aż zgasna mi wszystkie kontrolki, przekracam go do odpalenia i żadnej reakcji i tak po paru razach, aż zakreci (pali od strzała), a i pali mi się kontrolka od startych klocków.

Miał ktoś podobny problem, albo jakieś sugestie co mógłbym posprawdzac?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: irocket »

Jak nie kręci i nie ma żadnej reakcji (np pyknięcia albo coś) to może być to kostka stacyjki.
Obrazek
j
janek111
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2014, 00:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Brzeg

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: janek111 »

Tak, zero reakcji jakby akumulatora nie było, ciężka wymiana tego jest i czy trzeba coś programować po wymianie?

A czy odpowiada za to jakiś bezpiecznik?
w
wigas
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 27 gru 2014, 21:08
Auto: 1M
Model: AHF
Lokalizacja: Przeuszyn

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: wigas »

Sprawdź sobie też przewód co dochodzi do elektromagnesu przy rozruszniku.
U mojego ojca w octavii AHF był taki przypadek że ten kabelek się urwał/przetarł.
Też wymieniłem mu kostkę stacyjki bo byłem przekonany że to jej wina, jak widać nie słusznie.

Wymiana tej kostki raczej prosta nic nie trzeba programować, odkręcasz plastikową obudowę kolumny, wypinasz kostkę kabli od stacyjki i jak dobrze pamiętam odkręcasz taką malutką śróbkę i wysuwasz stacyjkę.
M
Marcin_Toledo
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2014, 22:29

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Marcin_Toledo »

Ja bym zaczął od czyszczenia wszystkich przewodów masy do rozrusznika wszystko wyjąć akumulator i tam wszystkie pod nim przewody poczyścić ewentualnie możesz mieć uszkodzoną cewke w rozruszniku jak po odpaleniu chcesz zapalić i jest tik tik jak chcesz zapalić silnik , jak nie ma żadnej reakcji to ja bym zaczał od kabli możę któryś jest przetarty jak kiedyś miałem w swoim aucie zlutowałem zaizolowałem i jak narazie jest ok ewentualnie też kostka stacyjki może byc..
ODPOWIEDZ