Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Watter, tak możesz jeździć spokojnie na tym zaworze.
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

Witam.Chciałbym przyłączyć się do tematu , ostatnio mam częsty problem z Tolkiem , mianowicie przełącza sie w tryb awaryjny . Na wakacjach geometria była czyszczona , problemu nie było ale spowrotem wrócił . Nie mam pojęcia czy znów się łopatki zabiły . Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku że zrobię Logi dynamiczne i może coś z tego da sie odczytać . Jakby ktoś mógłby na to luknąć : http://vaglog.pl/log_201108.html , http://vaglog.pl/log_201110.html , http://vaglog.pl/log_201109.html .Zrobiłem dwa logi z kanału 3 ponieważ na pierwszym złapał awaryjny przy 4000 rpm .
Ostatnio zmieniony 23 sty 2015, 08:44 przez Bodzio47, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

A że tak właśnie zapytam. Czy zapocony, cieknący EGR moze być przyczyną dużego spalania? Czy mogą tez wystąpić jakieś awarie z tego powodu?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Zawór EGR / N75

Post autor: Sony »

Bodzio47, logi zamieszczaj na tej stronie: http://vaglog.pl/

Nawet nie skonwertowałeś tych logów do czytelnej postaci eeeech... Zamień N75 z N18 i sprawdź czy będzie poprawa.
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

Nawet nie wiedziałem że taka strona istnieje :P będe się z tym bawił jutro , jak nie pomoże to rozbiore EGR i geometrię , może znów się zasyfiło .
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Zawór EGR / N75

Post autor: vwir »

Bodzio47 pisze:Witam.Chciałbym przyłączyć się do tematu , ostatnio mam częsty problem z Tolkiem , mianowicie przełącza sie w tryb awaryjny . Na wakacjach geometria była czyszczona , problemu nie było ale spowrotem wrócił . Nie mam pojęcia czy znów się łopatki zabiły . Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku że zrobię Logi dynamiczne i może coś z tego da sie odczytać . Jakby ktoś mógłby na to luknąć : http://vaglog.pl/log_201108.html , http://vaglog.pl/log_201110.html , http://vaglog.pl/log_201109.html) .Zrobiłem dwa logi z kanału 3 ponieważ na pierwszym złapał awaryjny przy 4000 rpm .


No przy 2,3tys obrotów masz piękne przeładowanie. Sprawdź turbinę i gruchę, bo się tnie.
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

Sprawdziłem i Geometria była zacięta , sztaga chodziła bardzo ciężko i nie moża było zrobić pełnego ruchu . Wyczyściłem i powinno być ok . Tym razem bardziej przyłożyłem się do szlifowania bieżni . Odkręciłem Też EGR i okazało się że jest tam syf i malaria . Jutro poskładam wszystko do kupy i okaże się czy pomogło.
Poniżej kilka zdjęć :

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

Zawór EGR / N75

Post autor: ghul17 »

lubie takich uzytkowników. odrazu turbina na stół i wiadomo o co loto. :-) praca samemu bezcenna. ja tez 2 razy turbinke czysciłem bo za 1 razem sie nie przyłożyłem. pamietaj ze turbina ma być jak szkło.

kolega futrosky powinien brac z ciebie przykład.
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

Poskładałem , przejechałem się i idzie jak szatan :D Nie przechodzi w tryb awaryjny .
Na logach wygląda to tak : http://vaglog.pl/log_201327.html
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Zawór EGR / N75

Post autor: vwir »

Jest znacznie lepiej ;)
ODPOWIEDZ