Witam.Chciałbym przyłączyć się do tematu , ostatnio mam częsty problem z Tolkiem , mianowicie przełącza sie w tryb awaryjny . Na wakacjach geometria była czyszczona , problemu nie było ale spowrotem wrócił . Nie mam pojęcia czy znów się łopatki zabiły . Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku że zrobię Logi dynamiczne i może coś z tego da sie odczytać . Jakby ktoś mógłby na to luknąć : http://vaglog.pl/log_201108.html , http://vaglog.pl/log_201110.html , http://vaglog.pl/log_201109.html .Zrobiłem dwa logi z kanału 3 ponieważ na pierwszym złapał awaryjny przy 4000 rpm .
Ostatnio zmieniony 23 sty 2015, 08:44 przez Bodzio47, łącznie zmieniany 2 razy.
Bodzio47 pisze:Witam.Chciałbym przyłączyć się do tematu , ostatnio mam częsty problem z Tolkiem , mianowicie przełącza sie w tryb awaryjny . Na wakacjach geometria była czyszczona , problemu nie było ale spowrotem wrócił . Nie mam pojęcia czy znów się łopatki zabiły . Poczytałem troche na forum i doszedłem do wniosku że zrobię Logi dynamiczne i może coś z tego da sie odczytać . Jakby ktoś mógłby na to luknąć : http://vaglog.pl/log_201108.html , http://vaglog.pl/log_201110.html , http://vaglog.pl/log_201109.html) .Zrobiłem dwa logi z kanału 3 ponieważ na pierwszym złapał awaryjny przy 4000 rpm .
No przy 2,3tys obrotów masz piękne przeładowanie. Sprawdź turbinę i gruchę, bo się tnie.
Sprawdziłem i Geometria była zacięta , sztaga chodziła bardzo ciężko i nie moża było zrobić pełnego ruchu . Wyczyściłem i powinno być ok . Tym razem bardziej przyłożyłem się do szlifowania bieżni . Odkręciłem Też EGR i okazało się że jest tam syf i malaria . Jutro poskładam wszystko do kupy i okaże się czy pomogło.
Poniżej kilka zdjęć :
lubie takich uzytkowników. odrazu turbina na stół i wiadomo o co loto. praca samemu bezcenna. ja tez 2 razy turbinke czysciłem bo za 1 razem sie nie przyłożyłem. pamietaj ze turbina ma być jak szkło.