No późno, tak jak pisałem w porównaniu z zeszłymi latami to minimum 2 razy wolniej się rozgrzewa, a termostat wymieniałem ostatnio, jak już wcześniej pisałem. Tylko co tu może być nie tak?
vwir, mam dogrzewacz. Ja dopóki nie osiągne 90 st. mam nawiew na jedną kreskę na szybę.
Dziś posiedziałem trochę przy samochodzie i tak
1. Czujnik temperatury daję poprawne wskazania w grupie ENGINE i INSTRUMENTS, mierzyłem temperaturę w zbiorniczku i pokrywa się w miarę ze wskazaniami z vaga.
2. Dogrzewacz działa, samochód łapie szybko 50st., ale jak osiągnie 52st. to dogrzewacz się wyłącza
i ma wartość 10000001, czyli wyłączony bo temperatura płynu powyżej 70st
3. Temperatura silnika 55st. - wąż od termostatu zimny, ale przy samym termostacie jest ciepło (ten uchwyt plastikowy, który dociska termostat jest ciepły). Po ściśnięciu tego węża powietrze dochodzi do zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem czy to ok?