no chyba właśnie jednak zdecyduje się zostawić egr, użyje tylko blaszki do zaślepienia dolotou spalin, to chyba będzie lepsze rozwiązanie bo jestem ciekaw jak auto by się gasiło bez klapy gaszącej... pewnie kulturka gaszenia by troche spadła
I żeby nie nabijać postów, to tutaj wrzucę jeszcze link do zdjęcia z okolic wybieraka skrzyni biegów, jakaś dziwna plamka, której wcześniej chyba nie było. Wie ktoś co to za przewód?
http://i1378.photobucket.com/albums/ah9 ... ac2b76.jpg
To nie tak. Olej nie cieknie z EGR, tylko puszcza usczelnienie zaworów lub turbina i olej leci w dolot. W dolot jest też wpięty EGR, więc przez niego też ten olej przelatuje.
Jeśli cieknie nie na łączeniu EGRa z kolektorem lub wężem, tylko z samego EGRa to tylko wymiana.
Panowie nie chce zakładać nowego tematu a nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie związane właśnie z n75.
mam 1.9 tdi AHF, miałem zaworek n75 o numerach 1J0 906 627
wymieniłem na zaworek 1J0 906 627 A
W wyglądzie różnica jest drobna ( wejście na jeden wężyk jest w inną stronę ) reszta identyczna, i wszystko śmiga. Czy mogę ze spokojem zostawić na tym zaworze? Różnią się tylko literką A, reszta identyczna - oznaczenie i wygląd.