Z obrotami dalej u mnie problem. (30 strona coś tam pisałem) Było już w miarę ok, problem był tylko przy zimnym silniku, bo przez kilka pierwszych minut trzymał bardzo niskie obroty, ale po rozgrzaniu był podręcznik (zarówno LPG jak i benzyna). Co ciekawe jeżeli na zapłonie poruszałem ręcznie przepustnicą to trzymał właściwe obroty na zimnym (lekko ponad 1k więc nie wiem czy idealne dla zimnego) a na ciepłym tak samo podręcznik. Dzisiaj jednak mu się odmieniło. Objawy są następujące:
(Na zimnym i ciepłym identycznie)
Na benzynie falują sobie od gdzieś 700 do 1,5k. (na ciepłym na pewno, jutro sprawdzę czy na zimnym jest to samo)
Jak przerzucę na LPG to trzyma mi cały czas około 2k.
Obstawiam komputer że wcześniej trochę świrował, a teraz pogięło go do reszty. Co o tym myślicie?
[ Dodano: 2015-03-15, 21:14 ]
Dzisiaj po trasie Radom Warszawa odmówił współpracy całkowicie ;D niecałe 2km przed miejscem docelowym (na właściwej ulicy już ) zgasł na światłach i nie chciał już odpalić. Wstępna diagnoza to moduł zapłonowy bo był w huk gorący co wskazuje chyba że miał jakieś zwarcie. Jeśli to ten moduł to czy mógł mieć wpływ na świrujące obroty??
[ Dodano: 2015-04-03, 15:17 ]Niestety to nie wina cewki że obroty świrują
Zastanawia mnie dlaczego na gazie potrafi sobie wysterować te obroty a na benzynie trzyma 1,5 i gdy zaczynają opadać to tuż przed zgaśnięciem dopiero je podnosi. Co odpowiedzialnego za obroty pracuje tylko przy benzynie, a na gazie nie?