[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: igi84 »

otóż to właśnie kolega bartek, ma w 100% rację, ja hamulce zrobiłem przed mocami bo i mi nie wystarczały nawet w serii ori, skuteczność hamowania jest znacznie lepsza u mnie są jak przeczytałeś temat to 312/256 i jak dla mnie rewelacja, co do kosztów przy swapie dochodzą jeszcze zaciski z jarzmami no i oczywiście cały set tarcze klocki, które adekwatnie będą droższe niż Twoje.
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: seeker84 »

Będę zmieniał hamulce z 280 na 312 przód.
Zastanawiam się, czy trzeba zmieniać też tył na 256?
Czy wystarczą standardowe 232 z tyłu razem z 312?
Jest duża różnica po zmianie na 256 tył w porównaniu z 232?
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Roxon40 »

U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.

Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: deejay-13 »

Orientuje się ktoś czy są jakieś większe pompki hamulcowe do Toledo. Obawiam się że obecne nie ogarną 4-tłoczka z przodu i dużych zaciskow z tyłu.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Roxon40 »

No to pewnie z Cupry powinna dać radę.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: deejay-13 »

Katalog podaje ze Cupra ma taką samą, jedyne co znalazłem to że pompa o nr 1J1614019C ma większą średnice tylko nie idzie tego znaleźć.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
s
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: seeker84 »

Roxon40 pisze:U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.

Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.


Ok dzięki :)
Może w przyszłości zmienię tył na 256... zobaczymy.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: vwir »

deejay-13 pisze:Katalog podaje ze Cupra ma taką samą, jedyne co znalazłem to że pompa o nr 1J1614019C ma większą średnice tylko nie idzie tego znaleźć.


Ona ma 23,8. Większość tolków 5P/golfów V na takich jeździ. Może właśnie pompa z golfa V spasuje do 1M (musiałbym dokładnie obejrzeć, bo mam alteę w rodzinie).
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: deejay-13 »

vwir, właśnie we wszystkich modelach jest 23,8. Tak podaje etka online. Jeśli możesz to sprawdź tą pompę.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: vwir »

Nie we wszystkich. Przekonałem się, bo właśnie u mojego ojca jest 22,2, tak jak w starszych modelach. Właśnie zerknąłem na golfa IV 1.8T i tam też jest 23.8. A to już powinno pasować P&P. Tutaj masz pompę: http://allegro.pl/audi-a3-golf-iv-leon- ... 74203.html

A tak swoją drogą, etka podaje, że 1M też ma 23,8. Jesteś pewien, że masz 22,2?
ODPOWIEDZ