otóż to właśnie kolega bartek, ma w 100% rację, ja hamulce zrobiłem przed mocami bo i mi nie wystarczały nawet w serii ori, skuteczność hamowania jest znacznie lepsza u mnie są jak przeczytałeś temat to 312/256 i jak dla mnie rewelacja, co do kosztów przy swapie dochodzą jeszcze zaciski z jarzmami no i oczywiście cały set tarcze klocki, które adekwatnie będą droższe niż Twoje.
Będę zmieniał hamulce z 280 na 312 przód.
Zastanawiam się, czy trzeba zmieniać też tył na 256?
Czy wystarczą standardowe 232 z tyłu razem z 312?
Jest duża różnica po zmianie na 256 tył w porównaniu z 232?
U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.
Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40 pisze:U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.
Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.
Ok dzięki
Może w przyszłości zmienię tył na 256... zobaczymy.
deejay-13 pisze:Katalog podaje ze Cupra ma taką samą, jedyne co znalazłem to że pompa o nr 1J1614019C ma większą średnice tylko nie idzie tego znaleźć.
Ona ma 23,8. Większość tolków 5P/golfów V na takich jeździ. Może właśnie pompa z golfa V spasuje do 1M (musiałbym dokładnie obejrzeć, bo mam alteę w rodzinie).
Nie we wszystkich. Przekonałem się, bo właśnie u mojego ojca jest 22,2, tak jak w starszych modelach. Właśnie zerknąłem na golfa IV 1.8T i tam też jest 23.8. A to już powinno pasować P&P. Tutaj masz pompę: http://allegro.pl/audi-a3-golf-iv-leon- ... 74203.html
A tak swoją drogą, etka podaje, że 1M też ma 23,8. Jesteś pewien, że masz 22,2?