Kurde. Poczytałem troszkę i Fk twardszy od MTSa jest. A z Fk chcę wariant AK street, prawie najtańszy. Więc zastanawiam się. Do tego właśnie się dowiedziałem, że trzeba na ten gwint czekać ok 2tyg a koła wożę w aucie Chyba MTSa założę. Do tego za 2tyg zjeżdżam do PL na urlop. Muszę się wyrobić z zimówkami.
Jutro coś podziałam. Może w NL kupię.
Przymierzam się wreszcie do obniżenia mojej kozy Poczytałem trochę o gwintach i wniosek mam jeden nie kupie TaT. Padnie chyba na MTS. Możecie mi coś innego doradzić w tej okolicy cenowej? I pytanie o twardość jak wielkim przeskokiem w stosunku do serii będzie dla mnie taki MTS, bo trochę mnie nastraszyli że wytrzęsie dupe niemiłosiernie ?
ja z mojej strony mogę polecić sprężyny progresywne firmy vogtland , usiądzie Ci to na seryjnym amorze jak masz zdrowe a komfort i pewność prowadzenia bez porównania do taniego gwintu. Obniżenie w granicach -40mm