[1L] Jaki gwint ?

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Krosno

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: deejay-13 »

Może być coś nie wiele wyżej niż seria. Wszystko zależy od danego amortyzatora. Ja swój obecny gwint mogę tak skręcić na CrossToledo
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: haszczu »

deejay-13, ja przód wykręciłem do polowy regulacji i jest tak wysoko jak na serii. Może nowa moda na cross Toledo wejdzie :p
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
Posty: 670
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Lokalizacja: Ruda Śląska

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: Centek15 »

Wszystko dlatego ze mam 16" i oponę 205\ 55 na zimę :D

[ Dodano: 2014-11-25, 18:06 ]
Decyzja zapadła. Biorę gwint Fk ze strony mapeta.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: haszczu »

Centek15, o ile będzie miał. Na allegro jest bezpośredni importer z niemiec i czasami ma lepsze ceny
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
Posty: 670
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Lokalizacja: Ruda Śląska

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: Centek15 »

Kurde. Poczytałem troszkę i Fk twardszy od MTSa jest. A z Fk chcę wariant AK street, prawie najtańszy. Więc zastanawiam się. Do tego właśnie się dowiedziałem, że trzeba na ten gwint czekać ok 2tyg a koła wożę w aucie :/ Chyba MTSa założę. Do tego za 2tyg zjeżdżam do PL na urlop. Muszę się wyrobić z zimówkami.
Jutro coś podziałam. Może w NL kupię.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 29 mar 2014, 15:12
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.6i oraz 2.0 16V
Lokalizacja: Radom

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: szymlis »

Przymierzam się wreszcie do obniżenia mojej kozy :) Poczytałem trochę o gwintach i wniosek mam jeden nie kupie TaT. Padnie chyba na MTS. Możecie mi coś innego doradzić w tej okolicy cenowej? I pytanie o twardość jak wielkim przeskokiem w stosunku do serii będzie dla mnie taki MTS, bo trochę mnie nastraszyli że wytrzęsie dupe niemiłosiernie ? :D
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: Bartek26 »

ja z mojej strony mogę polecić sprężyny progresywne firmy vogtland , usiądzie Ci to na seryjnym amorze jak masz zdrowe a komfort i pewność prowadzenia bez porównania do taniego gwintu.
Obniżenie w granicach -40mm
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 29 mar 2014, 15:12
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.6i oraz 2.0 16V
Lokalizacja: Radom

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: szymlis »

Hmm no w sumie to kusząca opcja. Rozumiem że np to foto z tymi sprężynami właśnie:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[1L] Jaki gwint ?

Post autor: Bartek26 »

tak to foto to na tych sprezynach , jeżdze na tym zestawie juz 4 lata i śmiało mogę każdemu polecić
Skill.... You can't buy it ....
ODPOWIEDZ