[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: ghul17 »

wez drugą osobe i jak bedziesz gasic auto to niech sie przygladnie klapie gaszacej czy działa.
Awatar użytkownika
drag13
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:08

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: drag13 »

W warsztacie kiedys cos mowili ze ma delikatne opoznienie

[ Dodano: 2014-10-23, 13:42 ]
Czy ta klape da sie jakos oczyscic rozebrac?

[ Dodano: 2014-10-23, 14:22 ]
Tutaj nagrałem filmik z tego króćca o którym pisaliście oceńcie sami
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

drag13 pisze:Tutaj nagrałem filmik z tego króćca o którym pisaliście oceńcie sami


Jak dla mnie jest luźny, jeżeli pompa nie zapewnia prawidłowego podciśnienia to:

drag13 pisze:W warsztacie kiedys cos mowili ze ma delikatne opoznienie



Kiedyś widziałem,że poxipolem ktoś to łatał ;)
Michal
Awatar użytkownika
drag13
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:08

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: drag13 »

czyli co zdjąć tego węża? czy jak? moze ktoś napisze jak dokładnie to zrobić
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Rusza się metalowy króciec pompy na którym jest wąż?
Michal
Awatar użytkownika
drag13
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:08

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: drag13 »

nie wiem, nie zdejmowałem tego węża na szybko to chciałem nagrać i pokazać te luzy
R
Renovatio
Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 02 cze 2014, 19:26

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Renovatio »

Przygotuj sobie opaskę zaciskową, zwal osłonę silnika i rurę do filtra powierza, zdemontuj opaskę z króćca zwal przewód do serwa z pompy i zobacz jeśli króciec ma luz na boki i możesz nim kręcić to jest do poprawki można go ob smarkać klejem (np poxilina) po wcześniejszym odtłuszczeniu np benzyną ekstrakcyjną, tylko tak żeby można było swobodnie załozyć wąż i zabezpieczyć opaską. Ja u siebie użyłem Miliputa (klej odporny na temperatury i substancje żrące). Lub możesz zainwestować w nowa pompę podciśnienia jakieś 800 zł.

A i jeszcze jedna uwaga nie radzę stukać motkiem w pompę próbując zaklepać króciec, najczęściej jeśli nie wymontujemy jej, pęknie.
Awatar użytkownika
drag13
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:08

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: drag13 »

czyli jak na filmie widać jest za duży luz na tym wężu? czy zostawić to i nie ruszać? :)

[ Dodano: 2014-10-24, 08:39 ]
Dzisiaj nagrałem poranne odpalanie na lekkim mrozie chyba to jednak akumulator jak sądzicie? oczywiscie przy odpaleniu zapala się także kontrolka od abs
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

drag13 pisze:oczywiscie przy odpaleniu zapala się także kontrolka od abs


Pewnie napięcie za niskie, podładuj akku.
Michal
Awatar użytkownika
drag13
Forumowicz
Posty: 70
Rejestracja: 21 paź 2014, 15:08

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: drag13 »

ładowałem juz go 4 razy w przeciagu 2 miesięcy, 2,3 dni bylo dobrze potem znowu to samo sie robilo, tzn nie odpalał jak powinien a dzisiaj juz były problemy
ODPOWIEDZ