Przygotuj sobie opaskę zaciskową, zwal osłonę silnika i rurę do filtra powierza, zdemontuj opaskę z króćca zwal przewód do serwa z pompy i zobacz jeśli króciec ma luz na boki i możesz nim kręcić to jest do poprawki można go ob smarkać klejem (np poxilina) po wcześniejszym odtłuszczeniu np benzyną ekstrakcyjną, tylko tak żeby można było swobodnie załozyć wąż i zabezpieczyć opaską. Ja u siebie użyłem Miliputa (klej odporny na temperatury i substancje żrące). Lub możesz zainwestować w nowa pompę podciśnienia jakieś 800 zł.
A i jeszcze jedna uwaga nie radzę stukać motkiem w pompę próbując zaklepać króciec, najczęściej jeśli nie wymontujemy jej, pęknie.
ładowałem juz go 4 razy w przeciagu 2 miesięcy, 2,3 dni bylo dobrze potem znowu to samo sie robilo, tzn nie odpalał jak powinien a dzisiaj juz były problemy