[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Bartek26 »

jesli go troszkę przegoniłeś a przycinała sie geometria to może byc tylko lepiej :)
przy turbinach vnt zamulanie to pierwszy krok by mieć wlaśnie problemy z przeładowaniami i notlaufem.
Skill.... You can't buy it ....
d
damianb193
Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 31 mar 2014, 23:33

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: damianb193 »

Tolek na niskich obrotach jeździ rzadko więc myślałem że to przycinanie go niedotyczy ale teraz widzę że jest dużo lepiej. Wcześniej vito 110km dawało radę a dziś 1.8T minął mnie dopiero jak ja zwolnilem :mrgreen:
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty :D
j
janek111
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2014, 00:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Brzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: janek111 »

Witam , przez ostatnie dni mam problem z autem i juz nie wiem co moze byc przyczyna , mianowicie łapie mi tryb awaryjny , łopatki zmiennej geometri mialem czyszczone 4-6 miesiecy temu , mam nową gruszke i podmieniłem zawór z n75 na n18 i po przekroczeniu 3,5tys obrotow tryb awaryjny , wezyki posprawdzałem czy jest jakas nie szczelnosc , ale sa w porzadku , mial ktos podobny problem albo sa jeszcze jakies rzeczy do sprawdzenia , moze przepływomierz ?

A bład wywala mi 17965
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

janek111, zrób logi dynamiczne, zamieść je na forum i wszystkiego się dowiesz :)
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: ghul17 »

kwestia wyczyszczenia turba, odpowiedni papier, turbo powinno sie swiecić jak szkło. moze zostały wżery, wez wezyk podciznienia od turba do "buzi" pociąg ciąg ciąg i zobacz jak VNT działa. bardzo prosta metoda i wazne czy całkiem sie otworzy i czy nic nie piszczy, dobrze to zrobic na ciepłym silniku i na zimnym dla porównania. jak dla mnie geometria sie znow zapchała
d
dolmarc
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 26 wrz 2014, 22:10

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dolmarc »

Kolega ghul17 ma rację, temat przeze mnie przerabiany turbo oddane do magików co niby wyczyścili, przy okazji wymienili uszczelniacze, coś tam wyważyli i skroili 7 stówek, po miesiącu problem przeładowania powrócił, dopiero po reklamacji i drugim czyszczeniu jest ok. Tolek przeleciał już 50kkm bez najmniejszego odcięcia. Dla pewności zrób logi ale raczej będą to zacinające się kierownice turba. Ewentualnie może być jeszcze ten zawór n75 lub czujnik ciśnienia doładowania, ale to ostatnie bardzo żadko pada. Chyba że jeszcze po wymianie gruszki źle ustawioną masz długość ramienia.
j
janek111
Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 12 kwie 2014, 00:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Brzeg

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: janek111 »

Narazie zamowilem zawor N75 , po zamianie na n18 złapał mi raz notlaufa , jesli problem pojawi sie znowu oddam na gwarancje , w wolnej chwili zrobie logi i wrzuce.
g
ghul17
Forumowicz
Posty: 184
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: ghul17 »

kolega dolmarc tez dobrze mówi : "Chyba że jeszcze po wymianie gruszki źle ustawioną masz długość ramienia" jedyne co to problem był by odrazu.
s
sprat
Forumowicz
Posty: 132
Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: sprat »

Witam,

znowu auto łapie mi notlauf na 3-4 biegu.
Wymienione
- EGR
- rura IC-Turbo

Co to może być? Dlaczego notlauf?
Obrazek
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: vwir »

Jaki dokładnie błąd na VAGu?
ODPOWIEDZ