[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Toledofan
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:00
Auto: SEAT TOLEDO III
Model: 2.0 TDI 140 KM
Lokalizacja: Warszawa

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: Toledofan »

Sony pisze:krzysiek51xe, zadzwoń sobie do tego gościa z allegro i wszystkiego się dowiesz.


Jak pomoc z zewnątrz jakaś potrzebna, to tu jest info o kodowaniu i dorabianiu kluczy do aut, można śmiało dzwonić.
p
pawkli
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 09 paź 2014, 23:52
Auto: Seat 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Głogów

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: pawkli »

Witam , Panowie szukam i szukam i znaleźć nie mogę , jak zaprogramować kluczyć po wyczarpaniu i wymianie baterii , mam Toledo 2 z 99 roku , kluczyk mam z pilotem na dwa przyciski , pomożecie ??
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: Sony »

pawkli, nie bądź leniwy. Skoro znalazłeś odpowiedni temat to go przeczytaj od początku. Podpowiem Ci, że odpowiedź znajdziesz na którejś z pierwszych stron wątku.
Awatar użytkownika
mrmiodek
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 16 wrz 2014, 17:42
Auto: 1M
Model: 1.8T AUM
Lokalizacja: Białystok

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: mrmiodek »

Witam
Mam nie działający pilot (433) a mianowicie brakuje w nim kondensatora i teraz pytanie do Was jakiej wartości jest ten kondensator?
Obrazek
p
pawkli
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 09 paź 2014, 23:52
Auto: Seat 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Głogów

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: pawkli »

a jak mi nie działają żadne sposoby programowania pilota to pozostaje tylko vag ?
Awatar użytkownika
mrmiodek
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 16 wrz 2014, 17:42
Auto: 1M
Model: 1.8T AUM
Lokalizacja: Białystok

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: mrmiodek »

Może być podobnie jak u mnie. Zaden sposób nie działa, nawet vag. Np. uszkodzenie pilota tak jak u mnie wyzej. Normalnie swieci mruga i wogóle. Ale kondensator którego brakuje dopowiada bezpośrednio za częstotliwość nadawania. Dosłownie mówiąc pilot poszedł w maliny.


Czy ktoś z posiadaczy S może ma taki pilot, może wylutować go i sprawdzić jego parametry?
Awatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 16 paź 2009, 12:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Koszalin

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: tom-elektro »

Panowie przerobiłem problem kluczyka rownież, niestety musiałem zakupić nowy (czytaj używany oryginalny). Objawy jak u przedmówców migająca dioda i błąd przy programowaniu, ręcznym jak i vagiem.

Kluczyk dobierałem pod częstotliwość, u mnie było 434MHz zczytane z naklejki pod baterią, na obudowie kluczyka jest 433MHz 5FA 007 680 i to jest mylące.
Mój moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F, zakupiony kluczyk 434MHz HELLA 5FA 008 548 ta konfiguracja działa na pewno. Może komuś się przyda ta informacja :-)
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, 11:56 przez tom-elektro, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
p
pawkli
Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 09 paź 2014, 23:52
Auto: Seat 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Głogów

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: pawkli »

ja byłem u speca z tym, zczytał błędy ponownie i kazał mi najpierw wyminić zamek kierwocy , który faktycznie jest w opłąkanym stanie i dopiero programować kluczyć
Awatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 16 paź 2009, 12:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Koszalin

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: tom-elektro »

pawkli pisze:ja byłem u speca z tym, zczytał błędy ponownie i kazał mi najpierw wyminić zamek kierwocy , który faktycznie jest w opłąkanym stanie i dopiero programować kluczyć

Mój zamek kierowcy też generuje błedy na Vagu, programując kluczyk vagiem nie potrzebujesz ingerencji w zamek
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
Ł
Łojek
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 07 paź 2012, 11:10
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Olsztyn

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Post autor: Łojek »

Moje problemy z pilotem rozwiązane :-)
Chodziło o słaby zasięg, czasem stałem przy aucie i klikałem żeby otworzyć lub zamknąć.
Na pierwszy ogień przelutowałem moduł komfortu, nie pomogło!
Potem kupiłem nowy kluczyk scyzoryk, zasięg jak na starym pilocie!
Potem wg instrukcji przedłużyłem antenę modułu komfortu, niby ciut lepiej ale to nie to!
Dziś bingo!!!założyłem moduł o tym samym oznaczeniu z passata!
Wgrałem oba klucze i zasięg rewelacja!
Stary oryginał działa nawet lepiej niż scyzoryk z Alle
Podejrzewam że powodem jest całkiem nowa bateria w starym pilocie
bo w scyzoryku ma już jakieś pół roku i codziennie z niego korzystałem :-)

Podrzucam jeszcze link do manuala jak wydłużyć antenę

http://billswebspace.com/ExtendingMKIVK ... aRange.htm
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Było 123KM, 264 Nm, było 143KM i 314Nm, jest 165KM,365Nm
Moja replika dakarowej Yamahy...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
ODPOWIEDZ