Notlauf jest rejestrowany gdy przeładowanie trwa dłużej, niż ileś sekund (3 sekundy?). Na wyższym biegu auto wolniej się rozpędza, dlatego zwiększa się szansa na notlauf. Bodobny efekt uzyskasz na niższym biegu jeśli dasz mu większe obciążenie (5 osób na pokładzie i jazda pod górkę na 4 biegu pewnie też poskutkuje notlaufem).
7s?
Kierownice przycinaja sie w jednym miejscu,ale w zaleznosci od biegu bedzie to przy roznej predkosci/obrotach.Mi przy mi na 4 i pedale w podlodze odcinal przy 3000obr,na 5 spokojnie mozna bylo pod 150km/h dobic...
Dzięki no tak 4 lata ale ten czas leci, muszę luknąć gdzie to było z tym witaniem w każdym razie ludzie z forum są bezcenni zawsze pomocni
[ Dodano: 2014-12-07, 21:55 ] Hmm to jak sztanga się nie rusza to czemu nie łapie błędu od razu ??? Tak się zastanawiam hmmmm sprawdze sztangę i odpisze