Coś pokręcili, sprężarki się nie chłodzi
Ciśnienie faktycznie będzie wzrastać przy dużej wydajności klimatyzacji - duża różnica między temp. zadaną, a zewn., ale od jego odbioru z czynnika jest skraplacz oraz jego wentylator
Z drugiej strony jadąc przez dłuższy czas w ok. 3k obr mogą stwierdzić, że im się niepotrzebnie włącza 2i bieg...
U mnie w cieple dni w miejskich korkach włącza się 2i bieg i po Waszych postach zastanawiam się dlaczego
Kurde mam wentylator w dobrej cenie, ale w wersji 250/150W Chyba nic się nie stanie jak taki zamontuję poza tym, że więcej prądu będzie żarł ? Alternator będzie miał nieco ciężej, ale chyba da radę
Nie tak dużo? Przecież to 10% wszystkiego, co jest w stanie wyprodukować alternator. Tyle samo zużywa komplet żarówek przy włączonych światłach. Ta 'dobra cena' może zniknąć po kilku tankowaniach
Panowie, jak zdiagnozować usterkę?
Nie załącza mi się wentylator na chłodnicy i zaczyna gotować się woda. Wypiąłem wtyczkę i zwarłem piny. Drugi bieg wentylatora lata po zwarciu, po zwarciu z pinem od 1 biegu wiatrak się nie załącza, odpada więc uszkodzony czujnik (termowłącznik wiatraka chłodnicy).
Byłem u 3 mechaników i każdy rozkłada ręce. Co prawda to nie elektrycy, ale u mnie w mieścinie nie ma żadnego elektryka samochodowego.