szymekgd pisze:fenek73 pisze:Jak znowu ruszyłem to nagle ożył
Tryb awaryjny? Nie odczułeś w czasie jazdy jak zmulił?fenek73 pisze:Zajrzałem też i przeczyściłem N75 i EGR
Sprawdź czy db podłączyłeś wężyki.
Przez chwilę miał moc, po jakichś 10 sekundach odczułem że ją stracił
Wężyków nie ruszałem jeszcze odkąd go kupiłem, ale są poprzecierane (sam materiał, ten oplot) więc je wymienie. Bałem się że wogóle nie ma podciśnienia bo wczoraj na włączonym silniku po zdjęciu wężyka z EGR nie dało się nic wyczuć. Może vacuum pompa nie daje ciśnienia (tak wyczytałem na forach) więc odczepiłem dzisiaj węzyk z vacuum pompy i ciśnienie jest, na EGR też. We wtorek wezme się za wymiane wszystkich wężyków, jest sens bawić się w te silikonowe np od firmy Samco? Czy zwykłe w oplocie z materiału wystarczą?
I jeszcze jedno pytanie, z VAGA (a dokładniej VCDS) korzystam od paru dni, trochę już załapałem co i jak, test statyczny i dynamiczny to nie problem. Ale nigdzie nie mogę znaleźć opisu która grupa co sprawdza. Mógłby ktoś opisać tych kilka podstawowych grup najczęściej testowanych? (003 statyczny to co innego niż 003 dynamiczny?)