Krótko i na chłopski rozum mówiąc może być zepsuty przepływomierz? Czym jest wysterowanie N75? Możesz trochę tak na chłopski rozum? Dodam, że rozbierałem dzisiaj N75 i był czyściutki. Paliwo leje zawsze na stacji... Kierownice rozruszane bo były zapieczone, więc jakie teraz powinienem podjąć kroki, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik? Czemu bliżej się przyjrzeć?
szymekgd pisze:Teraz widac przeladowanie,ja bym stawial na zawalona geometrie-robi sie cieplo,wiec pewnie wypalisz sadze.
Teraz przewinąłem log 011 na sam dół i zobaczylem nowy
[ Dodano: 2014-03-23, 12:12 ]
darkzone pisze:Czyli wina leży jedynie po stronie turbo? Co z tym cięciem dawek przez przepływomierz? Może dawke tnie komp w trybie awaryjnym na tamtych logach?
Tak,pewnie log byl zrobiony w trybie awaryjnym,na przyszlosc rob logi 010/011 i np.001/008. Kierownice przycinaja sie w srodkowym zakresie,wiec jest szansa na rozruszanie bez czyszczenia.
Kierownice rozruszałem wczoraj trochę ręcznie przy pomocy znajomego. 2 log 011 został zrobiony już po tym zabiegu Póki co autko nie wchodzi w tryb więc jest nadzieja że wszystko będzie ok. Trochę dynamicznej jazdy powinno dać radę. Teraz tylko kwestia od czego zabiło mi tak turbo po 12tys. km / 4 miesiącach od regeneracji. Może być tu winna płukanka Liqui Moly wraz z Ceratec'iem? Czy raczej oszczędzanie pedału gazu zimą przy pokonywaniu krótkich odcinków?
chodziło mi głownie o logi wtryskiwaczy czy sa poprawne, nie dawno robiłem rozrząd samochód chodzi wydaje mi sie ze dobrze jednak nie ma już tego "kopa" co wcześniejto prawdopodobnie wina dziurawego IC bo ciśnienie ucieka jak widac na logu
ale bardzo prosił bym o opinie
i czy dobre grupy wybrałem do logu wtrysków ?
dodam tylko że używałem nie dawno preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy (liqui moly) oraz przejechałem 1,5 baku na shell nitro diesel +
Pacjent to 1.9 TDI 110KM (miał wcześniej jakiegoś pseudo chipa w postaci box'a, ale już wywalony). W statycznym gruszka beton i stoi w miejscu. Próbowałem rozruszać łapą i ledwo drgnie. Zachował się też błąd niedoładowania turbiny.
Po mojemu:
1. Wężyki sprawdzić/wymienić.
2. Gruszkę rozruszać.
3. Turbo troszkę późno wstaje, więc to pewnie będzie winą gruszki. Może jak się ją rozrusza to będzie lepiej, jak nie to regulacja.
4. Przepływka nieco niedomaga, ale zastanawiam się czy to aby na pewno jej wina
3. Nom, trochę późno, ale po rozruszaniu może się poprawi
4. Bardzo wskazania nie odbiegają, będzie można jeszcze po robotach sprawdzić, czy się poprawiło. Widziałem też logi na nowych przepływkach, na początku więcej powietrza (nawet przeszło 1000 mg/R), później chwilę dobrze i na końcu też już mniej było.