Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: leeon »

Przepływka zaniża do 2200, paliwa jest ciągle mało... Zawór N75 ma wysterowanie 90%...
Wydaje mi się że największy problem leży po stronie paliwa...
d
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Krótko i na chłopski rozum mówiąc może być zepsuty przepływomierz? Czym jest wysterowanie N75? Możesz trochę tak na chłopski rozum? ;) Dodam, że rozbierałem dzisiaj N75 i był czyściutki. Paliwo leje zawsze na stacji... Kierownice rozruszane bo były zapieczone, więc jakie teraz powinienem podjąć kroki, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik? Czemu bliżej się przyjrzeć?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Teraz widac przeladowanie,ja bym stawial na zawalona geometrie-robi sie cieplo,wiec pewnie wypalisz sadze.
Michal
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: leeon »

szymekgd pisze:Teraz widac przeladowanie,ja bym stawial na zawalona geometrie-robi sie cieplo,wiec pewnie wypalisz sadze.


Teraz przewinąłem log 011 na sam dół i zobaczylem nowy :D
d
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Czyli wina leży jedynie po stronie turbo? Co z tym cięciem dawek przez przepływomierz? Może dawke tnie komp w trybie awaryjnym na tamtych logach?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

leeon pisze:
szymekgd pisze:Teraz widac przeladowanie,ja bym stawial na zawalona geometrie-robi sie cieplo,wiec pewnie wypalisz sadze.


Teraz przewinąłem log 011 na sam dół i zobaczylem nowy :D


;)

[ Dodano: 2014-03-23, 12:12 ]
darkzone pisze:Czyli wina leży jedynie po stronie turbo? Co z tym cięciem dawek przez przepływomierz? Może dawke tnie komp w trybie awaryjnym na tamtych logach?


Tak,pewnie log byl zrobiony w trybie awaryjnym,na przyszlosc rob logi 010/011 i np.001/008. Kierownice przycinaja sie w srodkowym zakresie,wiec jest szansa na rozruszanie bez czyszczenia.
Michal
d
darkzone
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 21 mar 2014, 20:27

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: darkzone »

Kierownice rozruszałem wczoraj trochę ręcznie przy pomocy znajomego. 2 log 011 został zrobiony już po tym zabiegu ;) Póki co autko nie wchodzi w tryb więc jest nadzieja że wszystko będzie ok. Trochę dynamicznej jazdy powinno dać radę. Teraz tylko kwestia od czego zabiło mi tak turbo po 12tys. km / 4 miesiącach od regeneracji. Może być tu winna płukanka Liqui Moly wraz z Ceratec'iem? Czy raczej oszczędzanie pedału gazu zimą przy pokonywaniu krótkich odcinków? :>
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

chodziło mi głownie o logi wtryskiwaczy czy sa poprawne, nie dawno robiłem rozrząd samochód chodzi wydaje mi sie ze dobrze jednak nie ma już tego "kopa" co wcześniejto prawdopodobnie wina dziurawego IC bo ciśnienie ucieka jak widac na logu :)
ale bardzo prosił bym o opinie
i czy dobre grupy wybrałem do logu wtrysków ? :)
dodam tylko że używałem nie dawno preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy (liqui moly) oraz przejechałem 1,5 baku na shell nitro diesel +

Grupy: 000,013,011 - http://vaglog.rtnet.pl/matix88_171886.html

http://youtu.be/4uCH1GMHwGY
1.9 TDI ASV 2002 r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Panowie proszę o opinię co jest w aucie do poprawy:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_176505.html
Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_176508.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_176507.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_176506.html

IV bieg
Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_176509.html

Pacjent to 1.9 TDI 110KM (miał wcześniej jakiegoś pseudo chipa w postaci box'a, ale już wywalony). W statycznym gruszka beton i stoi w miejscu. Próbowałem rozruszać łapą i ledwo drgnie. Zachował się też błąd niedoładowania turbiny.

Po mojemu:
1. Wężyki sprawdzić/wymienić.
2. Gruszkę rozruszać.
3. Turbo troszkę późno wstaje, więc to pewnie będzie winą gruszki. Może jak się ją rozrusza to będzie lepiej, jak nie to regulacja.
4. Przepływka nieco niedomaga, ale zastanawiam się czy to aby na pewno jej wina :-?

Proszę o opinie :)
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

3. Nom, trochę późno, ale po rozruszaniu może się poprawi
4. Bardzo wskazania nie odbiegają, będzie można jeszcze po robotach sprawdzić, czy się poprawiło. Widziałem też logi na nowych przepływkach, na początku więcej powietrza (nawet przeszło 1000 mg/R), później chwilę dobrze i na końcu też już mniej było.
Obrazek
ODPOWIEDZ