toledo x 2, przepływomierz należałoby zakupić ORYGINALNY taki jak był na wyjściu z fabryki. U siebie w dieslu mam BOSCHa, nie wiem jak jest w Twoim przypadku.
oryginał będzie kosztował sporo, w moim poprzednim aucie również padł przepływomierz jednak wymieniłem sam lizak palec jak zwał tak zwał na pierburga i samochód działał jak należy
chcę się dowiedzieć czy w seacie też tak można ?
P.S. do merca cały przepływomierz bosch 648 pln
wkład pierburga 327pln
więc warto pytać
czy ktoś z ekipy toledo jest w stanie powiedzieć mi na którym pinie w przepływce jest napięcie od sterownika?
pozdro all
Ex- Seat Toledo 1L 1.6+Lpg
Ex- Mercedes-Benz W201 1.8+Lpg
Ex- Fiat CCS 1.1 PB
Ex- VW Golf II 1.6+Lpg
Ex- Mercedes-Benz W202 2.0 kompressor PB
Ex- VW Golf II 1.6 Diesel
Jest- Sqtr Kingway ibis
Jest- Seat Toledo II 1.8+Lpg
Witam. Jestem tutaj nowy, ale od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Raz na jakiś czas po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia rozrusznik kręci, ale samochód nie odpala po kilku próbach w końcu odpala i już jest dobrze. Jakieś 2 miesiące temu był wymieniany filtr paliwa i cewka, był spokój na jakieś 2 tyg i znów się zaczęło to samo tylko tym razem po kilku próbach odpala i silnik pracuje tak jak by na dwa gary przy 300 lub 400 obr. po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. Jaka może byc przyczyna takiego zachowania samochodu?
[ Dodano: 2014-07-10, 23:13 ] Dodam jeszcze, że kilka miesięcy temu wymianiałem świece. Czy może to byc wina tego czujnika Hella, czy kolejna cewka pada?
[ Dodano: 2014-07-12, 12:33 ] Mechanik stwierdził, że będzie to prawdopodobnie czujnik położenia wałka rozrządu. Teraz pytanie jakiej firmy zamiennik kupić?
[ Dodano: 2014-07-29, 13:50 ] Po 2 tyg. bezproblemowego odpalania, samochód znów nie może odpalić. Rozrusznik kręci, czuć paliwo ale nie może obrócić. Po kilku próbach samochód w końcu zaczyna zaskakiwać ale bez gazu w podłodze nie odpali chyba ze po jakimś czasie. Zauważyłem, że zdarza się to tylko na ciepłym silniku. Rano samochód odpala normalnie. Skanowałem go VAG COM-em i żadnych błędów związanych z silnikiem nie wykryło. Każdy mechanik mówi mi, że musiałby to zobaczyć, tylko jak skoro to nie występuję często. Nie spotkaliście się może z takim problemem? Czy może być to wina przepustnicy, którą może trzeba adaptować? Z góry dzięki za odpowiedź.
Hej. Ja też mam problemy z odpalaniem. Kręci, kręci, kręci i po chwili odpala. Ale tak być nie może, bo rozrusznik zajadę w końcu. Podczas jazdy w ogóle nie ma siły i zaczął mi strasznie dużo palić. Filtry wymienione, żadne lewe powietrze nie dociera - wszystko szczelne. U jednego mechanika na kompie wyszedł mi czujnik halla ale u znajomego ten błąd się nie pojawia... Usłyszałam już nawet że w moim seacie nie ma takiego czujnika tylko jakaś cewka za 2 x tyle PLN... Czy ktoś mi może coś doradzić? Już tak dopieszczam ten samochód a ciągle mi coś wyskakuje nowego...
Panowie eureka:) Kornat dzięki za podpowiedź! Prawdopodobnie nie obejdzie się bez wymiany ale na chwile obecną jest ok. Wystarczyło trochę pomacać i działa Z tego całego czujnika wtyczka jest zmasakrowana i się wypięła. Troszkę się ją usztywniło, błąd na kompie skasowało i gra. No ale jak błąd się znowu pojawi to trzeba będzie wymienić cały czujnik.
Witam, autko od kilku dni ciężko pali bez różnicy na ciepłym czy zimnym silniku. Rozrusznik długo kręci, gdy silnik już odpali czuć intensywny zapach benzyny z tłumika. Diagnoza VAG nic nie pokazała zero błędów. Przewody i świece sprawne. W czasie jazdy silnik zachowuję się normalnie mocy nie brakuje. Co może być tego przyczyną? Szkoda katować rozrusznik przed każdym uruchomieniem silnika...