Wymiana środkowego tłumika oraz mieszka dźwigni zmiany biegów.
(ciekawe dla mnie jest to że mieszek był jeszcze fabrycznie oryginalny, nosił oznakowania naniesione na swojej wewnętrznej stronie)
Dziś wymieniłem fotele skóra+alkantara w elektryce na czarną skórę tysz w elektryce + nowe skórzane boczki. Najpierw odpięcie aku, póżniej fotel pasażera, kierowcy, tył i tapicerka drzwi. Do boczków przełożyłem swoje rączki i ładnie to wszystko wygląda. Na skórę poszło mleczko sonax plus preparat nabłyszczający. Przed włożeniem kanapy i foteli wszystko bardzo dokładnie odkurzyłem. Szczególnie zależało mi na wyciągnięciu wykładziny z bagażnika. Teraz tylko programowanie radia i na dyskotekę
Ja przed wylotem odstawiłem auto do mechanika.
Na dziś dzień mam do zrobienia wymianę klocków i tarcz z tyłu, naprawę prawego zacisku, wymianę termostatu i wymianę gruchy podciśnienia.
Wprawdzie nie pogrzebię przy samochodzie ale po powrocie trzeba będzie grzebnąć głęboko w portfelu.
ProFFessor, tylne amo bardzo łatwo zdjąć. Z obu stron ponosisz auto, zdejmujesz koła, pod belkę dajesz windę i delikatnie podnosisz. Teraz odkręcasz amorki z obu stron na dole i winda co była pod belka powoli w dół aż sprężyny spadną. A teraz pozostaje odkręcić amortyzatory u góry, założyć nowe
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM